E-shop Astratex.cz přichází s novou TV kampaní

Největší e-shop se spodním prádlem a plavkami Astratex.cz spustil novou kampaň zaměřenou na budování značky. Odstartovala TV spotem na kanálech TV Nova a Markíza. Ten vyzdvihuje přirozenost, představuje široký sortiment pro každou ženu a do popředí staví emoce a autenticitu. K ambasadorce značky Ivě Kubelkové se ve spotu připojují další ženy. Astratex na podobě spotu a jeho natáčení spolupracoval s kreativní agenturou Dark Side a produkčním studiem Brainwar. 

Ve zkratce:

  • Největší internetový obchod se spodním prádlem a plavkami Astratex.cz přichází s novou kampaní zaměřenou na budování značky. 
  • Kampaní Astratex poukazuje na svou širokou cílovou skupinu. Tou jsou ženy všech velikostí s různými potřebami ve věku 25+, které e-shop slibuje obléknout.
  • Nosná myšlenka kampaně se skrývá v claimu „Pro takové, jaké jsme” odstartovala televizním spotem. 
  • Estetika filmu včetně voiceoveru je postavená na civilnosti a přirozenosti. Do popředí vystupují emoce, barvy a vlídná atmosféra.
  • E-shop nadále spolupracuje s dosavadní ambasadorkou značky Ivou Kubelkovou. Ve spotu se k ní ale tentokrát připojuje více žen.
  • Film vznikl ve spolupráci s kreativní agenturou Dark Side a produkčním studiem Brainwar.
  • Propojením televizního spotu s online komunikací firmy je nová landing page www.astratex.cz/jakejsme. Na ní zákaznice naleznou mimo jiné i veškeré produkty, které se ve spotu objevily.
  • K propagaci kampaně firma dále využívá řadu online kanálů, včetně YouTube a sociálních sítí.

Zevrubně:

E-shop Astratex.cz přichází s novou TV kampaní

Největší internetový obchod se spodním prádlem a plavkami Astratex.cz spustil novou kampaň “Pro takové, jaké jsme” zaměřenou na budování značky. Kampaň odstartovala televizním spotem, jehož estetika i voiceover vyzdvihují přirozenost, autenticitu a civilnost a do popředí staví ženu a emoce. Zároveň kampaň upozorňuje na velmi široký sortiment, ze kterého si vybere každá žena, ať už jsou její velikosti nebo očekávání jakákoliv. 

Pokračující spolupráce s Ivou Kubelkovou

Stejně jako doposud, i v aktuálním spotu se objevuje ambasadorka značky modelka Iva Kubelková. Tentokrát ale spolu s ní ve filmu vystupují i další ženy. Každá jiná a každá ve své „přirozené“ situaci. 

„Dosavadní komunikace značky se omezovala na ohraničenou cílovou skupinu. Teď se ve spotu najde mnohem více z nás,” vysvětluje Denisa Jandová, brand manažerka Astratex.cz, a dodává: Kreativu kampaně jsme připravovali s vědomím toho, že každá žena je unikátní a že najít kvalitní a zároveň padnoucí prádlo může být problematické. Obzvlášť ve chvíli, kdy máme nestandardní velikost. A já věřím, že jsme schopni vyhovět každé ženě,” vysvětluje Jandová.

Film zároveň záměrně pracuje s větší barevností než předcházející spoty. Standardní béžové a bílé vizuály a delší záběry, na které jsme byli u Astratexu zvyklí, nahrazují barvy a rychlý střih.

Televizní spot běží od října na kanálech TV Nova a TV Markíza a objevovat by se měl přibližně jeden rok. Vznikl ve spolupráci s kreativní agenturou Dark Side, která letos stála mimo jiné za kompletní kampaní pro 25. výročí značky KFC v Česku, a produkčním studiem Brainwar, v jehož portfoliu najdeme např. designérskou a sklářskou společnost Lasvit. K propagaci kampaně pak Astratex využije řadu online kanálů, včetně Youtube a sociálních sítích. Start kampaně doplnila také nově landing page www.astratex.cz/jakejsme, kterou vytvořil tým Astratexu. Na ní si můžou zákaznice mimo jiné prohlédnout veškeré produkty, které se ve spotu objevily. 

„Jsme rádi, že ačkoli je Dark Side zapsána do povědomí primárně jako digitální agentura, byli jsme přizváni k tvorbě spotu už od hledání samotné nosné myšlenky. Při tvorbě scénáře a produkci spotu jsme tak mohli myslet na specifika různých formátů všech online kanálů, které budou kampaň během jejího trvání rozvíjet a posouvat,“ dodává Vojtěch Raiman, kreativní ředitel agentury Dark Side.

________________________________________________________________________________

Věříme, že každá žena je jedinečná a zaslouží si nejlepší péči. Proto u nás najde velký výběr podprsenek až do velikosti 120/G a vůbec nejširší nabídku spodního prádla a plavek na českém trhu. S výběrem vám samozřejmě také rádi poradíme. A to v naší online Poradně nebo telefonicky na zákaznickém centru. Stavíme na důvěře, kvalitních produktech za dobrou cenu a komfortním nákupu. Naše zákaznice si mohou prádlo zkusit v pohodlí domova a to, které jim nepadne, pohodlně zdarma vrátit nebo vyměnit skrze několik kliknutí. Expedujeme okamžitě a doručujeme do druhého dne. A protože spokojené zákaznice jsou pro nás vším, za nákup vracíme 8 % zpět na další nákupy jako pozornost.