Mall.cz prodal za Black Friday zboží v hodnotě 1,8 miliardy korun. Nákupní svátek byl úspěšný pro všechny e-shopy ve skupině Mall

Praha, 2. prosince 2019 Za celou kampaň Black Friday přesáhly tržby Mall Group 4,7 miliardy korun, což znamená oproti loňskému roku růst o 60 procent. Jen e-shop Mall.cz prodal zboží v hodnotě 1,8 miliardy korun. Jde o meziroční růst o více než 50 procent. Internetovým obchodům Mall se dařilo nejenom v Česku, ale i v ostatních zemích, kde skupina Mall působí. Rekordmanem bylo po celou dobu kampaně Chorvatsko, kde tržby meziročně rostly o více než 160 procent. 

E-shop letos spustil Black Friday s výrazným předstihem, už 18. října jako první v Česku představil prvních dva tisíce akčních produktů s výraznou slevou. Postupně představil přes dvacet tisíc produktů za zvýhodněnou cenu. Během Velkého finále Black Friday e-shop doplňoval každý den stovky produktů, a nabídka se tak měnila každou hodinu.  

Letošní Black Friday potvrdil, že tato akce oslovuje čím dál více Čechů. Od startu kampaně jsme viděli skokové růsty prodejů u většiny dárkových kategorií, od mobilních telefonů a drobné elektroniky přes hračky až po oblečení a doplňky,“ říká Olda Bajer, CEO skupiny Mall, a dodává: „Náš web Mall.cz jen za uplynulý víkend navštívil více než milion zákazníků.“ Největší zájem o nakupování měli lidé v pátek 29. listopadu, který se stal vůbec nejsilnějším pro celou skupinu Mall. Největší špičku však web Mall.cz zaznamenal v neděli ve 20 hodin, kdy na něm bylo v jeden moment více než osm tisíc zákazníků.

Hity letošního Black Friday na Mall.cz 

V rámci Black Friday zákazníci nejčastěji nakupovali především vánoční dárky nebo akci využili k pořízení vybavení do domácnosti nebo nákup vánoční dekorace a čisticích prostředků pro vánoční úklid. Během uplynulého víkendu byl největší zájem o hračky, malou bílou techniku a mobilní telefony. 

Mezi nejprodávanější hračky patřilo Lego Technic 42071 Buldozer, kterého se jen za víkend prodalo na více než 400 kusů. Dalším bestsellerem byla stavebnice Lego Duplo 10835 Rodinný dům a Lego Friends 41335 Mia a její domek na stromě. Kromě Lega byl velký zájem o deskové hry, panenky a produkty s pohádkovými motivy Frozen. 

Mezi nejprodávanější produkty patřily i nadále televizory, jejichž prodeje rostou ve srovnání s loňským rokem o stovky procent. Češi se připravují na nový vysílací standard a pořizují nový televizor sobě a svým blízkým pod stromeček. K nejčastěji objednávaným modelům patří Samsung UE55RU7092 s 4K Ultra HD a úhlopříčkou 138 cm (55″).

Prodeje rostly také u chytrých telefonů, příslušenství a fitness náramků. Extrémní zájem byl o bezdrátová sluchátka Apple AirPods s nabíjecím pouzdrem z letošního roku. Více než tisíc zákazníků si pořídilo černý fitness náramek Mi Band 4 od Xiaomi. K nejprodávanějším chytrým telefonům patřil Redmi Note 7 4GB/64GB od Xiaomi, Honor 10 Lite 3GB/64GB a pomyslnou trojici uzavírá Apple iPhone 8.

K dalším bestsellerům patřil kompaktní plnoautomatický kávovar Espresso Delonghi ECAM 22.110 W. K  a také vysavač Philips FC 6405/01 se systémem PowerPro Aqua, který vysává a vytírá jedním tahem. a robotický vysavač Sencor SVC 9031 RD.

O Mall Group / Poznámka pro editory:

Mall Group je největší e-commerce skupina střední a východní Evropy, jejíž portfolio kombinuje čtyři hlavní oblasti: tradiční e-commerce, online prodej potravin, internetovou televizi a finanční služby pro internetové nakupování. Působí v sedmi zemích a s více než dvěma tisící zaměstnanci nabízí své služby 90 milionům obyvatel střední a východní Evropy. Během roku 2018 doručila svým zákazníkům více než 7,1 milionu objednávek. Strategií Mall Group je vytvořit kolem samotného nákupu celou platformu rozšiřujících služeb a funkcí, aby se stala synonymem pro e-commerce skupinu 21. století. Je spoluvlastněná investiční skupinou Rockaway Capital Jakuba Havrlanta, skupinou PPF a EC Investments Daniela Křetínského a Patrika Tkáče. Role řídícího akcionáře připadá skupině Rockaway.

Více informací na http://mallgroup.com/ a https://www.mall.cz/o-mall-group