Vánoční kampaň Vodafonu ukáže zázraky a sílu lidské sítě v podání Ondřeje Vetchého

3. prosince 2019 – Pod názvem „Lidská síť dokáže zázraky“ nasadil Vodafone od 1. prosince svůj vánoční spot s Ondřejem Vetchým, který bude k vidění nejen na televizních obrazovkách, ale i v online médiích. Příběh o malém chlapci zdůrazňuje, jakou sílu lidé mají, když se spojí pro dobrou věc. Pomoci jim v tom dokážou i moderní technologie.

Kreativa vychází z nové komunikační platformy, kterou Vodafone představil v polovině letošního roku. Operátor dlouhodobě staví komunikaci na vyjádření svého hlavního poslání, kterým je působit pozitivním způsobem na společnost a spojovat lidi. Tu nejsilnější síť tvoříme my, lidé, a technologie jsou naším nástrojem. Vodafone věří v sílu technologií, které je však nutné využívat správným způsobem a pro dobrou věc.

Právě na tomto ideovém půdorysu je postavena i aktuální vánoční kampaň, jejíž tváří je herec Ondřej Vetchý. Ten v ní vystupuje sám za sebe jako aktivista, inspirátor a především jako obyčejný a – jak sám říká – slušný člověk, který chce lidi inspirovat k tomu, aby si byli blíž. Protože když pochopíme, že „být si blíž“ není jen prázdná fráze, a dokážeme spojit své síly, začnou se dít úžasné věci. A je úplně jedno, jestli jsou zrovna Vánoce, nebo ne. 

Spolu na scéně Ondřej i Aron Vetchý

Důraz na sílu lidského spojení je i hybatelem samotného vánočního příběhu o malém chlapci, který si vysnil, že se stane kouzelníkem. A jak už to tak bývá, jeho snu stojí v cestě překážky. Díky lidem, kteří se dají dohromady a pomohou mu, se však nakonec stane malý zázrak a vše se obrátí správným směrem.

Blízko k sobě měli i hlavní protagonisté a členové štábu při realizaci spotu. Syna Ondřeje Vetchého si zahrál jeho skutečný syn, osmiletý Aron Vetchý. Hlavní roli malého kouzelníka pak ztvárnil stejně starý Alessandro Flavio Rosso, který je synovcem režiséra a herce Vojty Kotka, který spot režíroval. Alessandro, kterému nikdo neřekne jinak než Alí, si splnil svůj velký sen stát před kamerou. Ačkoli s herectvím neměl žádné předchozí zkušenosti, svým přesvědčivým výkonem nenechal nikoho na pochybách, že dost možná půjde ve stopách svého strýce. Mimochodem, pozitivní spojení zafungovalo i mezi oběma kluky, kteří se během natáčení spřátelili. Místem natáčení byla Základní škola a Mateřská škola Kralupy nad Vltavou, na spotu spolupracoval Vodafone s kreativní agenturou McCANN Prague. 

Spojení sil mezi lidmi i v byznysu

Myšlenka „spojování“ provází tento rok Vodafone nejen v ideové rovině, ale i reálně na poli byznysu: právě úspěšně probíhá převzetí společnosti UPC. Svou roli mobilního operátora tak Vodafone dlouhodobě rozšiřuje o poskytování kvalitního pevného internetu a televizní zábavy pro celou rodinu.

Vánoční spot Vodafonu najdete na adrese https://www.youtube.com/watch?v=PsDOar7aUGs

O Vodafone Czech Republic

Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice poskytuje služby více než 3,9 milionu zákazníků. Od roku 2007 přináší komplexní telekomunikační služby pro firemní zákazníky prostřednictvím řešení Vodafone OneNet a nyní provozuje přes 1,5 milionu firemních SIM karet. Po integraci UPC Česká republika v červenci 2019 se Vodafone rozrostl o 1,5 milionu domácností připojených k síti nové generace, která poskytuje více než půl milionu zákazníků služby vysokorychlostního pevného internetu, půl milionu zákazníků kabelovou televizi a dvě stě tisícům uživatelů pevné telefonní služby.  Vodafone už několikrát dostal ocenění Best in Test za kvalitu hlasových služeb a datových přenosů na základě testů provedených společností P3 communications. Aktuálně pokrývá jeho mobilní síť LTE 99 % populace ČR. Zároveň Vodafone nabízí pevné připojení k internetu, a to 99 % českých domácností. Kromě toho na podzim 2017 pokryl Českou republiku speciální sítí úzkopásmového internetu věcí NB-IoT a v prosinci téhož roku spustil komerční provoz. Vodafone se řídí dlouhodobou strategií udržitelného podnikání, hlásí se ke globálním Cílům udržitelného rozvoje (SDGs) a podporuje digitalizaci a diverzitu ve společnosti. Klade důraz na ochranu životního prostředí a využívá jen energii z obnovitelných zdrojů. Vodafone podporuje inovativní startupy a podnikatele v regionech. Zaměstnanci společnosti věnují ročně dobrovolnickým aktivitám více než 7500 hodin prostřednictvím Nadace Vodafone. Ta se za 13 let od svého založení dostala mezi nejdůležitější podporovatele a investory do technologických sociálních inovací, které zlepšují život společnosti a znevýhodněných skupin. Více informací na www.vodafone.cz.