Mall.cz spustil speciální web pro sportovní fanoušky. V Olympijském fanklubu najdou vše na jednom místě

Praha, 10. prosince 2019 Mall.cz spustil speciální micrositu pro všechny fanoušky českých olympioniků. Ti zde najdou vše potřebné od oblečení po doplňky, aby mohli sportovce podpořit, a to nejen při nadcházející olympiádě v Tokiu. Fanoušci mohou na e-shopu pořídit aktuální olympijskou kolekci značky Alpine Pro. Kromě toho zde najdou také exkluzivní kolekci Czech Team Classic Collection, kterou e-shop vytvořil spolu s Českým olympijským výborem. Vše tak najdou přehledně na jednom místě.

Na Mall.cz mohou fanoušci pořídit část nedávno představené olympijské kolekce, kterou na sobě bude mít česká výprava během letních olympijských her v japonském Tokiu. Olympijská kolekce se v loňském roce stala nejprodávanější kolekcí historie. Jen na webu Mall.cz se prodalo více než 8 tisíc kusů legendární čepice Raškovky. Letní olympijské kousky si fanoušci mohou kromě prodejen Alpine Pro pořídit také v internetovém obchodě Mall.cz. Vyrábí se v limitovaných edicích, proto by fanoušci neměli váhat a nadělit tak některý z kousků sobě a svým blízkým třeba hned pod vánoční stromeček.

Na e-shopu najdou fanoušci také speciální kolekci, kterou navrhl přímo Český olympijský výbor. „Český olympijský tým dosud neměl svou vlastní nadčasovou kolekci, proto jsme se domluvili s Mall.cz na rozšíření spolupráce a společně jsme vytvořili dlouhodobou značku oblečení Czech Team Classic Collection. Chceme se tak fanouškům přiblížit i v mezidobí mimo olympijskými hrami,“ přibližuje Jiří Kejval, předseda Českého olympijského výboru. V prodeji jsou nyní dámská a pánská trička, mikiny a také kšiltovka. Oblečení je vyrobené z organické bavlny. Jde o první výrobky z dlouhodobé kolekce a fanoušci se mohou postupně těšit i na další kousky oblečení. 

„Sportovní fanoušci k jedinečné olympijské atmosféře neodmyslitelně patří. V Mall.cz se nám pro ně společně s Českým olympijským výborem podařilo vytvořit jakýsi středobod, kde najdou vše, co ke stylovému fandění potřebují,“ říká Olda Bajer, CEO skupiny Mall. Na Mall.cz najdou zákazníci také další doplňky, jako například dámské a pánské hodinky Prim Klasik Czech Team, které rovněž vznikly ve spolupráci s Českým olympijským výborem a jejichž nejvýraznějším prvkem je logo Czech Team. 

Zároveň na stránkách Olympijského fanklubu na Mall.cz probíhá každou středu až do poloviny ledna oblíbená soutěž Vyhraj to! Speciál s Tomášem Zástěrou. Každý týden se hraje o mobilní telefony a oblečení z kolekce Czech Team Classic Collection.

Více informací najdou zákazníci na https://www.mall.cz/znacka/olympijsky-fanklub

O Mall Group / Poznámka pro editory:

Mall Group je největší e-commerce skupina střední a východní Evropy, jejíž portfolio kombinuje čtyři hlavní oblasti: tradiční e-commerce, online prodej potravin, internetovou televizi a finanční služby pro internetové nakupování. Působí v sedmi zemích a s více než dvěma tisící zaměstnanci nabízí své služby 90 milionům obyvatel střední a východní Evropy. Během roku 2018 doručila svým zákazníkům více než 7,1 milionu objednávek. Strategií Mall Group je vytvořit kolem samotného nákupu celou platformu rozšiřujících služeb a funkcí, aby se stala synonymem pro e-commerce skupinu 21. století. Je spoluvlastněná investiční skupinou Rockaway Capital Jakuba Havrlanta, skupinou PPF a EC Investments Daniela Křetínského a Patrika Tkáče. Role řídícího akcionáře připadá skupině Rockaway.

Více informací na http://mallgroup.com/ a https://www.mall.cz/o-mall-group