Čtenáři iDNES.cz už popáté rozdají ceny televizním seriálům, filmům a zábavným pořadům

Na portálu iDNES.cz mediální skupiny MAFRA příští týden startuje pátý ročník televizních cen. Čtenáři vyberou nejlepší český i zahraniční seriál, zábavný pořad či reality show, dokumentární cyklus, televizní film, minisérii či pohádku, které v roce 2019 viděli na obrazovkách. Hlasovat v pěti kategoriích mohou postupně od pondělí 20. ledna do půlnoci 26. ledna. Výsledky budou známy v úterý 28. ledna.

„Ačkoli se nadále daří hlavně krimiseriálům, loňský rok přinesl zajímavou změnu,  posílily totiž komedie,“ říká filmová kritička a vedoucí kulturní rubriky portálu iDNES.cz a deníku MF DNES Mirka Spáčilová. „Vyloženým šlágrem přesahujícím půdorys obrazovky se stal zejména satirický Most!, zájem vzbudila také Zkáza Dejvického divadla. A znovu se dala vysledovat sílící pozice dokumentů.“

Vyhlášení výsledků završí udělení redakční ceny pro televizní osobnost roku. V předchozích ročnících cenu pro osobnost převzali moderátor Leoš Mareš (Bojovník roku 2015), herec Jan Cina (Dříč roku 2016), režisér Jiří Strach (Pohádkář roku 2017) a Martha Issová (Herečka roku 2018). 

Držitel ocenění pro televizní osobnost roku 2019 bude hostem pořadu Rozstřel na videoportálu iDNES.tv.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,4 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,4 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,1 milionu čtenářů, což představuje 58 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty. 

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.