V Praze v ulici Hornoměcholupská otevírá Lidl prodejnu nové generace. Na zákazníky čekají speciální akce a svým nákupem podpoří místní MŠ

V Praze 15 v ulici Hornoměcholupská bude v pondělí 24. února otevřena prodejna Lidl nové generace. Jde o již několikátou prodejnu tohoto konceptu v České republice a zákazníkům i zaměstnancům přinese nejednu novinku. Prodejna přivítá zákazníky po téměř devíti měsících a z nákupů uskutečněných v první den otevření společnost Lidl podpoří místní MŠ.

Zákazníci se mohou těšit především na pohodlné nakupování v příjemných prostorách. K tomu přispějí například široké uličky, nová pekárna či bohatý výběr čerstvých potravin. Další zásadní novinkou pro zákazníky jsou toalety s prostorem pro přebalování dětí nebo nové pokladny s odkládacím prostorem i větší plochou za pokladnami, takže zákazníci budou mít větší pohodlí při ukládání svých nákupů. „Novinkou je také WIFI připojení zdarma, ve vstupním prostoru pak možnost zakoupení kávy s sebou z automatu vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl a s nápoji z našeho sortimentu,” doplnila mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá. Prodejna je dvoupatrová, přičemž druhé patro bude sloužit jako zázemí pro zaměstnance.  

Na komfort zákazníků Lidl myslel již před samotným vstupem do prodejny. K dispozici budou mít prostorné parkoviště, které bylo oproti původní prodejně rozšířeno a nabízí celkem 131 parkovacích míst. Ta mají navíc šířku 2,70 m, což je o 20 cm více než standardní parkovací stání. Několik z nich je speciálně vyčleněno pro rodiny s dětmi. 

Budova prodejny pak upoutá prosklenou fasádou, díky níž bude co nejvíce využíváno denní světlo. Uvnitř prodejny i na parkovišti byla nainstalováno úsporné LED osvětlení. K ochraně životního prostředí přispějí rovněž lepší tepelně-izolační vlastnosti budovy, a především použití ekologických chladicích technologií. To vše se projeví v nízké energetické náročnosti prodejny. 

Nová prodejna bude otevřena denně od 7 do 21 hodin, v neděli pak od 8 do 21 hodin. Po dobu jednoho týdne po otevření se zákazníci navíc mohou těšit na speciální akce určené pouze pro tuto prodejnu. 

První den otevření bude spojen také s podporou místní MŠ. Tu podpoří v pondělí všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč. Společnost Lidl totiž daruje MŠ Horolezecká z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den částku 50 Kč. Za darované finance školka pořídí didaktické pomůcky pro děti. 

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 255 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.twitter.com/lidlcz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika