Konečně zase sex v přírodě

Lákat na jaro a zahradní projekty pomocí kopulujícího hmyzu – to umí pouze HORNBACH a jeho kmenová agentura HEIMAT. Nová jarní kampaň obchodního řetězce pro stavbu a zahradu razí heslo: „Bohatství života začíná v tvojí zahradě“. Ukazuje, že je možné stvořit zahradu tak, aby se v ní veselil a cítil dobře i hmyz.

https://www.youtube.com/watch?v=EZknkN0rLmE&authuser=0

Sex v přírodě? Právě při něm mohou diváci nového jarního spotu HORNBACHU pozorovat vášnivý hmyz. Až na samém konci videa se ukáže, že se tito drobní živočichové během rozmnožování nacházejí na zahradě hlavní protagonistky. Kde jinde by ostatně našli lepší místo pro život se vším, co přináší…

Společnost HORNBACH se snaží už mnoho let pomoci svým zákazníkům k přirozené zahradě plné života – ať už toho rostlinného nebo živočišného. Zároveň si je však vědoma odpovědnosti, kterou s sebou nese široký sortiment obchodu se stavebninami. Ano, existují výrobky, které jsou sice pro daný projekt nezbytné, zároveň ale mohou představovat zátěž pro životní prostředí. Právě proto chce HORNBACH prostřednictvím mnoha různých ekologických výrobků nabídnout vhodné alternativy a ukázat tak, co vše je dnes možné.

„Náš sortiment neustále kontrolujeme a rozšiřujeme, a to právě i ve vztahu k přírodě. Je pro nás důležité nejen to, aby měl zákazník velký výběr, ale aby se mu ke každému projektu také dostalo co nejlepších rad,“ říká David Kolář, marketingový ředitel společnosti HORNBACH pro Českou republiku a Slovensko. Na toto téma je zaměřena i webová stránka provázející kampaň, která představí možnosti, jak podpořit biodiverzitu na různých místech vašeho exteriéru. 

Za novým jarním počinem HORNBACHU stojí kreativní agentura HEIMAT. Při tvorbě zadání pro ni bylo důležité přiblížit se naléhavému tématu pozitivně a bez obvyklé nálady blížícího se konce světa. „Nové vědomí nevytvoříme dogmatickým myšlením ve spojení s bezútěšností. Kdo chce měnit, musí ostatní strhnout,“ říká Guido Heffels, kreativní ředitel společnosti HEIMAT. 

Výsledkem je neobvyklý spot v režii Haukeho Hilberga, ve spolupráci s CZAR Film GmbH z Berlína. Lehce zapamatovatelnou hudební skladbu „I love the outdoors“ napsali Jill Jackson a Seymour Miller a nazpívala ji Dora Hall. Kampaň využívá kromě videospotu i tři tištěné motivy, které zobrazují kopulující brouky, stonožky a vážky. Fotorealistické motivy vytvořilo studio Illusion CGI Studio. 

Nový jarní spot HORNBACHU najdete >>ZDE<<.

Kampaň: „Bohatství života začíná v tvojí zahradě“

Agentura: HEIMAT, Berlín

Produkce: CZAR Film GmbH

Režie: Hauke Hilberg

Hudba: Dora Hall „I love the outdoors” od Jilla Jacksona a Seymoura Millera (Nakladatelství: Level Two Music)

Sound design: Loft Tonstudios GmbH, Berlin

Fotograf, ilustrátor a produkční společnost: Illusion CGI Studio

Více informací najdete na: www.hornbach.cz 

Přidejte se k nám na Facebooku – https://www.facebook.com/HornbachCZ 

O společnosti Hornbach: 

HORNBACH je nezávislá rodinná společnost kótovaná na burze. Ve finančním roce 2018/2019 zvýšila čistý prodej o 5,3 procenta na více než 4,4 miliardy EUR. Společnost HORNBACH byla založena již v roce 1877 a jako jediná v segmentu pro kutily má za sebou historii sahající přes šest generací. Společnost v současné době provozuje 158 stavebních a zahradních center v devíti evropských zemích, z toho 10 v České republice. 

Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou plně orientovány na potřeby zákazníků, kteří realizují své projekty, a také na profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny a zajišťuje si tak prvenství ve svém oboru. Řada nezávislých testů a studií potvrzuje vysokou kvalitu poskytovaného poradenství a také výborný servis.

Společnost Hornbach je průkopníkem v oboru, neboť právě ona otevřela první kombinovaný stavební a zahradní market (1968), první velkoplošný „stavební hobby market“ (1980) a první stavební market s integrovaným Drive-in centrem (2003). Těmito kroky opakovaně dokládá svou schopnost inovovat. HORNBACH je několik desítek let významným zaměstnavatelem, v současné době se na úspěchu firmy podílí více než 20 000 zaměstnanců, z toho více než 1 500 v České republice.