Obchody Albert přináší zákazníkům další sběratelskou kampaň, která udělá radost dětem i dospělým a pomůže v domácnosti navodit jarní atmosféru. Kampaň bude zaměřená na oblíbené ministavebnice a stavebnice Lego, a to v originálním velikonočním přebalu „Vejcounů“. Dospělým pak jistě udělají radost pomocníci od značky Kärcher, díky kterým bude jarní úklid hračka. Kampaň potrvá od 11. března do 21. dubna 2020.
„Letošní velikonoční kampaň může inspirovat k obdarování koledníků netradiční Lego pomlázkou,“ říká Renata Zákravská z oddělení marketingu obchodů Albert a doplňuje: „Na výběr jsou jak dva druhy speciálních stavebnic – kuřátka a zajíčka, tak ministavebnice Lego®, obojí ve velikonočních přebalech. Kromě toho obsahuje každý balíček překvapení, ve formě originální dekorace v podobě omalovánek a vystřihovánek veselých kraslic. “ dodává Zákravská.
Přední světové čističe Kärcher ulehčí úklid domu i zahrady
Vedle ministavebnic Lego® mohou zákazníci sbírat body i na kvalitní čističe od značky Kärcher. V nabídce mohou vybírat mezi parním a vysokotlakým čističem nebo vysavačem na mokré i suché vysávání.
Za každých 200 korun nákupu získají zákazníci u pokladny jeden bod. Tyto body si nalepí do speciální sběratelské kartičky. K prvním dvěma startovacím bodům darovaným Albertem pak stačí nasbírat už jen dalších 8 bodů. Za vyplněnou kartičku s deseti body pak zákazník získá danou slevu na vybrané produkty.
Ve všech hypermarketech tak mohou zákazníci získat výrobky značky Kärcher až s 52 % slevou. Velikonoční Lego® pak najdou zákazníci ve všech prodejnách Albert, se slevou až 69 % na ministavebnici Lego® ve velikonočním přebalu a stavebnici kuřátka a zajíčka se slevou až 61 %.
Více informací ke kampaním je k dispozici na www.albert.cz/lego pro kampaň s ministavebnicemi Lego® a pro výrobky Kärcher na www.albert.cz/karcher.
O Albertu:
-
- Obchody Albert působí na českém trhu více než 28 let. První obchod, supermarket v Česku pod názvem Mana 6. června 1991 v Jihlavě.
- Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
- Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará téměř 17 000 zaměstnanců.
- Činnost obchodů Albert oceňují i odborníci. V roce 2019 získala společnost Albert cenu Odpovědný zahraniční investor, kterou uděluje vláda za aktivitu v oblasti společenské odpovědnosti, zlepšování životního prostředí a podporu regionů a dobrovolnictví.
-
- Prodejna Albert z olomouckého NC Olympia se stala vítězem mezi hypermarkety v prestižní soutěži Diamantová liga kvality 2019, která vybírá nejkvalitnější prodejny v České republice. Tato výhra navazuje na prvenství v roce 2018, které získal hypermarket v nákupním centru na Chodově.
- Albert získal již čtyřikrát Národní cenu kvality ČR a jako první tuzemská firma se v roce 2016 dostal do finále evropské úrovně soutěže.
- Albert neustále pracuje na modernizaci prodejen a zkvalitňování služeb. Od roku 2017 prošla rekonstrukcí a modernizací již polovina prodejen Albert v Česku.
- V roce 2009 vznikl Nadační fond Albert za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin.
- „Stojí za to jíst lépe“ – to je motto Alberta, který vychází vstříc měnícím se potřebám zákazníků. Albert chce být pomocníkem při výběru potravin a ukázat zákazníkům ve všech svých obchodech, že jídlo je radost.
- Obchody Albert nabízí zákazníkům několik privátních značek: nejširší je řada Albert, která zahrnuje výrobky srovnatelné se značkovými, ale za nižší ceny; řada Albert Excellent nabízí špičkové produkty, které už zákazníci nemusí hledat ve specializovaných prodejnách. V řadě AH Basic jsou pak produkty denní spotřeby za skvělé ceny.
- Exkluzivně v Albertu najdou zákazníci produkty značky Česká chuť, která garantuje český původ, všechny výrobky této řady splňují definici české potraviny, kterou stanovuje Zákon o potravinách. Exkluzivní řada Nature’s Promise zahrnuje produkty, které vychází vstříc potřebám současných zákazníků i těch, kteří musí, či chtějí jíst bez lepku, laktózy nebo hledají veganské či bio výrobky. Novinkou v sortimentu vlastních značek je Albert Fresh Bistro. Jde nejen o ucelenou řadu výrobků, ale o celý unikátní koncept rychlého, ale zdravého stravování z kvalitních čerstvých surovin.
- V obchodech Albert mohou zákazníci využít program 100% garance kvality, který se vztahuje na téměř celý sortiment potravin, kosmetiku, drogerii i například na krmivo pro zvířata.