Gastronomie během výjimečného stavu

Nejbližších 30 dní nás čekají zpřísněné bezpečnostní a hygienická opatření, které se dotknou návštěvnosti i otevírací doby restaurací, bister a barů. Jedním z řešení, jak zmírnit dopady stavu na gastrobyznys je využití služeb pro doručení jídla, nebo možnost vzít si jídlo s sebou z restaurace domů. Níže posílám vyjádření od Igora Třeslína, CEO Storyous, kteří dodávají pokladní systémy 3000 gastroprovozovnám.

 “Vzhledem ke krizovým opatřením vlády odhadujeme až 50% propad tržeb v gastronomii. Restaurace se mohou bránit radikálnímu výpadku přijmu a zároveň pomoct celkové situaci využitím služeb rozvozu jídla.  Už za pár dní bude náš pokladní systém rozšířen o možnost objednání jídla s sebou i z restaurací, které dosud tuto možnost nenabízely. Lidé si budou moct objednávat z restaurací online, zaplatit kartou z domova a jídlo si v restauraci jenom vyzvednout,” říká Igor Třeslín, CEO společnosti Storyous, která restauracím v Česku dodává pokladní systémy. 

O Storyous
Společnost Storyous vznikla jako start-up v roce 2012. Od roku 2015 vytváří komplexní restaurační systém, který zjednodušuje každodenní úkony spojené s gastronomickým provozem. Automatizuje procesy díky propojení s dodavateli nebo účetními a hotelovými systémy. Aktuálně zpracovává 10 procent obratu v české gastronomii. Kromě České republiky působí také v Polsku a Španělsku. Roční tržby společnosti dosahují téměř 60 milionů korun.

Igor Třeslín je generální ředitel Storyous, která vyvíjí technologie automatizace provozu v gastronomii a hotelech. Pod jeho vedením vstoupila společnost na polský a španělský trh a začala zpracovávat 10 procent celkového obratu v české gastronomii. Před příchodem do Storyous působil ve společnosti Bookio, nebo Lunchtime.cz, kterou v roce 2008 zakládal.