Operátor Nordic Telecom důrazně varuje zákazníky před falešnou marketingovou kampaní

Praha 23. 3. 2020 – Internetem se v těchto dnech šíří falešná reklamní kampaň pod hlavičkou společnosti Libli, která je od dubna 2019 součástí skupiny Nordic Telecom. Prostřednictvím kampaně se podvodníci snaží vylákat od zákazníků jejich bankovní údaje.

Podvodné reklamy nejdříve informují o neexistujícím výročí společnosti Libli a také o soutěži o zajímavé ceny – Apple IPhone 11 Pro, Samsung Galaxy S10, Apple Watch. Podmínkou výhry je zodpovězení dotazu týkajícího se spokojenosti se službami Libli. Po kliknutí na jednu z odpovědí je zákazník odkázán na stránku, kde je požadováno vložení jeho bankovních údajů. 

Telekomunikační operátor Nordic Telecom, který se od této klamavé reklamy distancuje, vyzývá veřejnost, aby v zájmu své bezpečnosti na průzkum nereagovala a v žádném případně neposkytovala údaje ze své platební karty. 

V případě potřeby se zákazníci mohou obrátit na zákaznickou linku 800 80 70 60.

Nordic Telecom je telekomunikačním operátorem s vlastními sítěmi v pásmech 3,7 GHz a 420 MHz a napříč skupinou obsluhuje více než sto tisíc zákazníků. V aukci pásma 3,7 GHz získal jako jediný účastník dva bloky spektra. Na nich staví a jako první spustil moderní 5G síť, která nabízí kvalitní pevné vysokorychlostní internetové připojení vzduchem. V budoucnu tato síť umožní i superrychlé 5G datové mobilní přenosy. V pásmu 420 MHz buduje vlastní LTE síť. Současně, prostřednictvím partnerských sítí, působí jako plnohodnotný virtuální mobilní operátor. Společnost je součástí investiční skupiny Nordic Investors, jejím minoritním akcionářem je J&T Private Equity Group.

http://www.nordictelecom.cz