Up Česká republika dočasně ruší denní limit na eStravence

Up Česká republika vychází vstříc požadavkům zaměstnanců, uživatelů elektronických karet eStravenka i smluvních partnerů, kteří v současné době potřebují naplno využít svých elektronických stravenek k mimořádným nákupům ve větším množství nebo pro využití dovážkových služeb potravin a jídel při jejich práci z domova. S účinností od 27. 3. 2020 tak společnost ukončuje režim denního limitu na transakce ve výši 800 Kč.

Od výše uvedeného data je tedy možné využít eStravenku k platbám za stravování nebo nákupy potravin bez stanoveného jednorázového či denního limitu. Toto opatření platí po dobu nouzového stavu vyhlášeného vládou ČR (tato lhůta se může změnit v závislosti na podmínkách nouzového režimu vyhlašovaného vládou ČR). 

V souvislosti s technickým nastavením bezhotovostních transakcí přijímaných na bankovních terminálech připomínáme, že platby eStravenkou nad 500 Kč je třeba autorizovat zadáním PIN.

V reakci na současnou situaci už minulý týden spustila společnost Up Česká republika vyhledávač se speciální funkcí zaměřenou na restaurace, které dále fungují i v nouzovém stavu. Díky tomu mohou lidé ve svém okolí snadno najít restaurace, které vydávají jídlo přes okénko a akceptují platbu eStravenkou. Společnost zároveň zkrátila proplácení stravenek restauračním zařízením na 3 pracovní dny, a to do konce dubna 2020. 

Již dříve začal Up ČR spolupracovat také s e-shopy Rohlik.cz, iTesco.cz, rozvozovou společností Dáme jídlo a službou Fruitisimo rozvoz. V rámci spolupráce došlo k rozšíření možností plateb o eStravenkou, která funguje také v rámci Google Pay. Jedná se tak o další bezkontaktní způsob platby, který je v současné době z hlediska bezpečnosti preferovaný.

Důležité odkazy: 

Up Česká republika s.r.o., která zahájila své působení na českém trhu v roce 1995 pod názvem
LeChèqueDéjeuner, je součástí mezinárodní skupiny Up, která dnes působí v 29 zemích celého světa. Up ČR se specializuje na zaměstnanecké benefity, ale nabízí rovněž inovativní řešení v oblasti marketingu a strategického rozvoje firem. Schopnost analyzovat aktuální situaci klientů a navrhovat a uvádět do praxe efektivní benefitní systémy a věrnostní programy, řadí společnost Up ČR k lídrům trhu určujícím trend v této oblasti. Více informací o společnosti na www.upcz.cz.