Zachraň podnik! MALL.CZ spouští prodej poukazů, zákazníci budou moci podpořit svůj oblíbený lokální podnik

Praha, 7. dubna 2020 – Vládní nařízení spojená s prevencí šíření koronaviru COVID-19 tvrdě dopadla nejen na obchodníky, ale také na poskytovatele služeb – od restaurací a kaváren, přes kadeřnictví až třeba po sauny a masáže. MALL.CZ proto ve spolupráci se společnostmi O2 a MAKRO zahajuje iniciativu „Zachraň podnik“, díky které zákazníkům umožní nakupovat poukazy na služby lokálních podniků a tím je v těchto těžkých časech i z domova podpořit.

MALL.CZ není jen jedním z největších českých e-shopů, ale také online tržištěm (tzv. marketplace), na kterém obchodníci díky programu MALL Partner mohou prodávat vlastní zboží, a mimo jiné si tak vykompenzovat výpadek v prodejích způsobený opatřeními spojenými s šířením nového koronaviru. MALL Partner nyní podnikatelům umožňuje na MALL.CZ kromě klasického zboží snadno a zcela zdarma nabízet i poukazy na své služby. Lokální podniky tak získají příjem v té nejtěžší době a své zákazníky budou moci potěšit, až znovu otevřou.

O bezplatné možnosti zahájit prodej vlastních poukazů se dozví mimo jiné firemní klienti společností O2 a MAKRO, které se rozhodly do projektu zapojit a využít své bohaté databáze relevantních firemních kontaktů k adresnému oslovení majitelů podniků. O2 následně o možnosti podpořit svůj lokální podnik nákupem poukazu informuje vlastní zákazníky z řad domácností. Přehled podniků najdou zájemci také v aplikaci O2 Výhody. Místní podnikatelé tak budou mít dočasný přesun prodejů na internet ještě jednodušší.

„V MALLu víme, jak tvrdě může současná situace dopadnout na lokální podniky, které musely zavřít. V médiích čteme zprávy o tom, jak tisíce živnostníků ukončují činnost, a vypadá to, že pomoc ze strany státu jejich podnikání nejspíš nezachrání,“ říká CEO Mall Group Oldřich Bajer, a doplňuje: „Přišli jsme proto s nápadem, jak ohroženým místním podnikům rychle pomoci a udržet je při životě. V průběhu pokračujících restrikcí bohužel hrozí, že zaniknou některé z oblíbených lokálních podniků, kam jsou místní léta zvyklí chodit. Zakoupení poukazu pro pozdější využití je to nejmenší, co může člověk pro svého oblíbeného holiče, baristu, hostinského či třeba turistického průvodce udělat, aby tyto těžké chvíle přečkal.“

Podniky, které mají o prodej poukazů zájem, se mohou snadno registrovat na webu www.zachranpodnik.cz.

O Mall Group / Poznámka pro editory:

Mall Group je největší e-commerce skupina střední a východní Evropy, jejíž portfolio kombinuje čtyři hlavní oblasti: tradiční e-commerce, online prodej potravin, internetovou televizi a finanční služby pro internetové nakupování. Působí v sedmi zemích a s více než dvěma tisící zaměstnanci nabízí své služby 90 milionům obyvatel střední a východní Evropy. Během roku 2019 doručila svým zákazníkům více než 9,4 milionu objednávek. Strategií Mall Group je vytvořit kolem samotného nákupu celou platformu rozšiřujících služeb a funkcí, aby se stala synonymem pro e-commerce skupinu 21. století. Je spoluvlastněná investiční skupinou Rockaway Capital Jakuba Havrlanta, skupinou PPF a EC Investments Daniela Křetínského a Patrika Tkáče. Role řídícího akcionáře připadá skupině Rockaway.

Více informací na http://mallgroup.com/ a https://www.mall.cz/o-mall-group