Pomoc přetíženým call centrům. Enehano postaví firmám cloudové kontaktní centrum do měsíce a jen za své náklady

Kontaktní centra jsou jedním z míst, která současný stav prověřuje ve firmách nejvíce. A ukazuje se, že nebývalý nápor zákazníků v kombinaci s nepřipraveností na práci operátorů z domova, firmy často nezvládají. Česká technologická společnost Enehano Solutions, která se specializuje na automatizaci byznysu, proto přichází s možností rychlého postavení cloudového kontaktního centra na platformě Salesforce jen za svoje náklady. Nabídka, díky které mohou firmy ušetřit řádově statisíce korun, platí do odvolání nouzového stavu.

Nutnost pracovat z hardwaru zaměstnavatele, potřeba několika nepropojených systémů k vyřízení požadavku zákazníka nebo chybějící předdefinované odpovědi na nejčastější otázky. To jsou jen některé podstatné překážky, které nyní stěžují život operátorům kontaktních center. „Většina firem nemá kontaktní centra postavená tak, aby zaměstnancům umožňovala práci z domova s počítačem a telefonem. To je problém obzvlášť teď, když jsou jejich centra přetížená,“ popisuje Jiří Mach, zakladatel Enehano Solutions.   

Jeho tým se řadu let věnuje digitální transformaci a automatizaci byznysu, proto se rozhodl nabídnout pomoc firmám s přetíženými kontaktními centry právě touto cestou. Až do odvolání nouzového stavu proto postaví zájemcům efektivní kontaktní centrum na platformě Salesforce jen za své náklady. Firmy získají postavení aplikace pro operátory, napojení na call centrum, self care portál pro klienty, napojení na sociální sítě a chatbota. Větší firmy díky tomu mohou ušetřit řadově statisíce korun.          

Od e-shopů až po pojišťovny

Řešení by mělo pomoci hlavně dvěma skupinám firem, jejichž kontaktní centra jsou nyní nejpřetíženější. Jednak jde o firmy, kterých se situace dotýká pozitivně a musí se vypořádat s nebývale vysokou poptávkou, jako jsou rozvozové služby nebo e-shopy. S náporem se ale musí vypořádat i ty firmy, pro jejichž zákazníky znamená nouzový stav řadu změn. Typicky to jsou cestovní kanceláře nebo banky, které musí vyřizovat kvanta nových žádostí o vydání bezkontaktních karet.   

Pro tyto i další firmy dokáže Enehano pomocí produktu Service Cloud platformy Salesforce, která je dlouhodobě celosvětovou jedničkou pro oblast řešení kontaktních center, rychle postavit kompletní kontaktní centrum. To flexibilně vyřeší dotazy koncových zákazníků a umožní operátorům odbavovat hovory z prostředí domova i na mobilním telefonu. 

Rychlý doplněk i nejpokročilejší řešení

Kontaktní centrum lze postavit díky Salesforce jako light-weight řešení pro odbavení nejčastějších dotazů souvisejících s coronavirem a jeho dopadů na služby firmy. „V tomto rozsahu je možné MVP kontaktní centrum plně zprovoznit během jednoho měsíce včetně napojení na CTI i pro velké společnosti,“ popisuje Mach. 

Díky robustnosti Salesforce platformy ale může plnohodnotně nahradit několik firemních aplikací pro kontaktní centrum jednotným řešením. Aktuální balíček služeb Salesforce Care navíc umožňuje po dobu 90 dní zdarma plně využívat všechny pokročilé funkce Salesforce a odbavit velkou část požadavků v rámci self-servis.

O společnosti Enehano Solutions:

Průkopníci digitální transformací, kteří od roku 2016 zefektivňují podnikání firem v oblasti prodeje, zákaznického servisu nebo marketingu, a to hlavně skrze implementaci a rozvoj platformy Salesforce. Mezi klienty Enehana patří největší značky u nás, v čele s velkými bankami, pojišťovnami nebo mobilními operátory. Pomáhá ale také menším a začínajícím firmám, které mají velké ambice vyrůst nebo expandovat do zahraničí. Kromě ČR má Enehano zkušenosti s prací pro klienty v USA, Německu, na Slovensku, Velké Británii a Skandinávii. Více informací na www.enehano.com.