Společnost Mailkit aktualizovala svůj BIMI validátor

Firma Mailkit, která vytváří a spravuje stejnojmenný nástroj pro marketingovou automatizaci, připravila aktualizaci BIMI validátoru (Brand Indicators for Message Identification). Generování a testování potřebných údajů probíhá nyní jednodušeji a komfortněji. BIMI generátor nově umožňuje nahrát logo, volitelně i certifikát a okamžitě ověřit jejich validitu.

2020-05-11 16_45_55-Window.png

Doposud uživatelé museli nejdříve umístit soubory, u kterých nevěděli, zda splňují všechna kritéria, na server a ověřovat proti URL adrese. Zároveň také narostl počet kontrol, které se provádějí za účelem zpřesnění validace a došlo rovněž ke změně zobrazování chyb, které nově ukazuje všechny chyby, které brání úspěšnému použití BIMI.

BIMI validátor od Mailkitu používá také pracovní skupina BIMIgroup, která se přímo podílí na vývoji tohoto standardu. Členy této pracovní skupiny jsou společnosti 250ok, Fastmail, Google, LinkedIn, Return Path, Twilio Sendgrid, Valimail a Verizon Media.

BIMI validátor (BIMI Inspector) najdete na www.mailkit.com/resources/bimi-inspector a je dostupný zdarma. Pokud se chcete podívat, jak v praxi BIMI vypadá, tak do validátoru můžete zadat doménu mailkit.cz: www.mailkit.com/resources/bimi-inspector/mailkit.cz

O společnosti Mailkit s.r.o.

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem

poskytujících řešení pro e-mailový marketing a marketingovou automatizaci. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv a jejich automatizace, včetně i napojení na firemní informační systémy.

Mailkit zajišťuje e-mail marketingové služby například pro Škoda Auto, Notino.cz, A3 sport,

společnosti Baťa a Pet Center a řadu marketingových agentur jako např. Etnetera Activate, LHMS, Wunderman Thompson či Copy General.

Mailkit je členem mnoha oborových organizací, které svou činností přispívají ke zvyšování

úrovně e-mail marketingových služeb. Je aktivním členem organizace M 3 AAWG věnující se boji se všemi formami zneužívání internetu, dále aliancí odesílatelů CSA (Certified Senders Alliance) a Signal Spam i E-mail Experience Council, jež je oborovou odnoží největší marketingové asociace na světě DMA. Mailkit stál u zrodu iniciativy Dobryemail.cz, která se snaží šířit povědomí o pravidlech e-mailingu realizovaného správným způsobem.