Acomware spustil nový program, majitelům e-shopů zlevní proklik o 20 %

Praha, 13. května 2020 – Konzultační společnost Acomware spustila vlastní Comparison Shopping Services (CSS) program, díky kterému získají její klienti 20% slevu v Google Shopping kampaních. Nový program již využívají například e-shopy Astratex, Spokojený pes či Tescoma. Acomware zavádí obdobnou službu také pro zahraničí.

Zkratka CSS je označením pro program, pomocí něhož se mohou konkurenční zbožové srovnávače zapojovat do Shopping kampaní. „Chytře jsme využili nové nařízení Evropské komise, která společnosti Google nařizuje, aby poskytovala prostor ve vyhledávání i ostatním zbožovým srovnávačům. Splnili jsme všechny náročné podmínky a stali se CSS partnerem Googlu. Jsme zatím jediná agentura v Česku, která tento program, postavený na vlastní technologii, nabízí,“ uvádí David Vurma, CEO konzultační společnosti Acomware. Ta aktuálně spouští tuto službu i v ostatních zemích EU. V květnu půjde o Slovensko, Polsko a Německo.

Hlavní motivací k využití CSS programu je až 20% snížení ceny prokliku. Se stejným rozpočtem na kampaň tak lze získat více impresí a prokliků, přičemž celá sleva je připisována přímo do ceny za proklik. Za zařazení do cenového srovnávače si Acomware účtuje měsíční fee, jehož výše je stanovena individuálně podle počtu inzerovaných produktů a také celkové útraty u tohoto typu kampaně. „Spuštění je velmi jednoduché a rychlé. Stačí odeslat žádost o zapojení produktových kampaní do našeho programu a vyčkat na aktivaci účtu. Klient sám nemusí nic upravovat. Není ani potřeba, abychom měli k účtu přístup,“ vysvětluje Andrea Chamilla, Head of Performance ve společnosti Acomware.

Aktuálně využívá CSS program od Acomware například online prodejce spodního prádla Astratex, e-shop pro chovatele psů Spokojený pes nebo výrobce a prodejce kuchyňských potřeb Tescoma. „Novou službu Acomware CSS jsme využili jako první a výrazně jsme díky ní ušetřili v našich produktových kampaních. Velice nás překvapila rychlost spuštění služby, kdy jsme vše vyřídili jen jedním e-mailem,“ dodává Tomáš Haškovec, marketingový ředitel e-shopu SpokojenýPes.cz.

O společnosti Acomware

Acomware je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce a digitální marketing. Od roku 2002 pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy.

Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Na webu www.acomware.cz publikuje unikátní výzkumy a studie. Je pořadatelem konferencí Performance2020, Emailing2020 a cyklu diskuzí Eshopista.