„Neumíme šít roušky, ale umíme firmám vydělat peníze.“ Isobar nabízí pomoc s firemními procesy zdarma

13. května 2020 / Praha – Isobar se věnuje digitální transformaci a na českém trhu působí už přes 7 let. Specifika českého trhu dobře znají i konzultanti Isobaru, kteří se rozhodli nabídnout svůj čas firmám, které se potřebují přizpůsobit světu po koronakrizi. 

Většina firem tuší, že má někde problém či slabé místo, ale nedokáže je sama identifikovat. Cílem konzultace s Isobar konzultanty, developery, technology nebo projektovými manažery je nalezení právě těch míst, kde vynaložení i malého úsilí může přinést velké výsledky.

„Nejsme zdravotníci či pečovatelé a neumíme vyrábět ochranné prostředky – to raději přenecháme školeným profesionálům. To, co umíme poskytnout, jsou naše expertní služby, jedinečné dovednosti a bohaté zkušenosti s digitální transformací,“ říká manažer Salesforce týmu Michal Baranec k důvodům, které je vedly ke spuštění tohoto programu. 

Isobar nenabízí žádný konkrétní nástroj, řešení, platformu či zázračný elixír, který vyřeší všechny problémy. Nabízí hodinu času jednoho z předních expertů na CRM, řízení B2B a B2C zákaznických center, marketingovou automatizaci a mnoho dalších procesů. 

Jeden expert, jedna hodina a cenné rady, které je možné aplikovat podle vlastního uvážení a pojmout jako první krok na cestě k vlastní strategii pro digitální transformaci.

Na stránce iniciativy (https://wvw.isobar.ch/cz/experthour), kterou Isobar zprovoznil, je přehled expertů, jejich zkušeností a možnost přímé rezervace času konkrétního speciality.

„Jsem hrdý na svůj tým, že proaktivně hledal řešení, jak v současné situaci podpořit české firmy a že přišel s tímto nápadem. Pokud bude tato iniciativa pro firmy zajímavá, jsem do budoucna ochoten zapojit konzultanty i z dalších oblastí,“ komentuje aktivitu Daniel Urminský, regionální ředitel Isobaru.

O Isobar:
Isobar je mezinárodní digitální agentura, která transformuje firmy a značky pomocí kreativního využití digitálních technologií předních dodavatelů jako Salesforce nebo Microsoft.

Globálně je Isobar číslo jedna mezi Salesforce implementačními partnery v rámci mediálních agentur se statutem Salesforce Platinum partner. Lokálně je Isobar připraven nabídnout více než 170 expertů v Praze a Brně. Úzkou specializací Isobar je zejména CRM, digitální marketing, marketingová automatizace, e-commerce a tvorba datových platforem a datových služeb.

Stránka EXPERT HOUR iniciativy: https://wvw.isobar.ch/cz/experthour