Up Česká republika spouští Up Club, největší věrnostní program v gastro segmentu

Společnost Up Česká republika, která se specializuje na zaměstnanecké benefity, vyvinula nový věrnostní program Up Club. Jde o největší tuzemský věrnostní program v gastro segmentu, do něhož je zapojeno přes 10 000 restauračních zařízení, které akceptují platbu eStravenkou. Cílem věrnostního programu je především motivovat zaměstnance k pravidelným návštěvám restaurací a pomoci restauratérům oživit jejich byznys, kterým otřásla koronavirová krize.

Současné rozvolňování mimořádných opatření vrací život v mnoha ohledech do „běžných kolejí“. V některých oblastech či oborech došlo ale během stavu nouze k tak zásadním změnám, že jejich důsledky mohou být fatální nebo se s nimi bude nutné potýkat ještě velmi dlouho. Gastro segment je nepochybně jedním z nich.

„Restaurace nyní potřebují své zákazníky více než kdy jindy, aby zase mohly nastartovat svůj byznys. Ačkoliv mnohé z nich fungovaly i v nouzovém režimu a našly si cestu k zákazníkům díky výdejním okénkům či rozvozu, tržby drtivé většiny z nich klesly na hranici existence,“ říká Stéphane Nicoletti, generální ředitel společnosti Up Česká republika, a pokračuje: „Po spuštění vyhledávače restaurací s okénkovým provozem a rychlejším proplácení stravenek je věrnostní program další etapou naší pomoci restauracím.“

Každý jedenáctý oběd zdarma

V čem program spočívá? Každý zákazník, který v restauračním zařízení utratí 100 Kč a zaplatí je eStravenkou, získá 10 bodů. Při nasbírání 100 bodů mu připíše Up Česká republika na účet eStravenky 100 Kč v podobě kreditu. Prakticky tak získá každý jedenáctý oběd zdarma. Stav svého věrnostního účtu, aktuální zůstatek na eStravence či denní zůstatek na eStravence mohou zákazníci sledovat i v mobilní aplikaci.

Cílem nového věrnostního programu je vedle podpory restaurací snaha o co nejsmysluplnější využití příspěvku zaměstnavatele na stravování. „Chceme motivovat zaměstnance, aby se opět naučili dopřát si během polední přestávky kvalitní oběd,“ popisuje Darek Filip, marketingový ředitel společnosti Up Česká republika. Program je zároveň další motivací pro přechod firem a jejich zaměstnanců z papírových stravenek na elektronické či digitální řešení. 

Přes 10 000 restaurací a provozoven

Do programu Up Club jsou automaticky zapojeny veškeré gastroprovozovny a restaurace, které akceptují eStravenku. S počtem restauračních zařízení přesahujícím 10 000 se tak jedná o největší věrnostní gastro program u nás. Jeho vývoj trval dva měsíce a nyní ho mají k dispozici zaměstnanci Up ČR. Program se bude postupně otevírat i ostatním a všichni uživatelé eStravenky ho budou moci využívat na začátku června.    

Do budoucna i programy na míru

Současná podoba programu není konečná. Do budoucna je v plánu především aktivnější zapojení samotných restaurací. Ty budou moci do programu vstoupit a nabídnout potenciálním hostům vyšší hodnotu bodů při útratě realizované v jejich provozovně. Restaurace díky tomu získá nový nástroj, jak přilákat hosty do své restaurace například i v určité konkrétní dny nebo časové úseky. V plánu je také příprava několika různých věrnostních schémat pro konkrétní partnerské provozovny. 

Up Česká republika s.r.o., která zahájila své působení na českém trhu v roce 1995 pod názvem
LeChèqueDéjeuner, je součástí mezinárodní skupiny Up, která dnes působí v 29 zemích celého světa. Up ČR se specializuje na zaměstnanecké benefity, ale nabízí rovněž inovativní řešení v oblasti marketingu a strategického rozvoje firem. Schopnost analyzovat aktuální situaci klientů a navrhovat a uvádět do praxe efektivní benefitní systémy a věrnostní programy, řadí společnost Up ČR k lídrům trhu určujícím trend v této oblasti. Více informací o společnosti na www.upcz.cz.