Vydání čtrnáctideníku Žena a život z 18.3.2020 na téma jarního detoxu těla i duše dosáhlo rekordních prodejů. Březnového čísla 6 se speciálním příbalem sprchových olejů se prodalo celkem 61 836 kusů. V kategorii časopisů životního stylu pro ženy je Žena a život lídrem ve čtenosti.
„Těší mě, že i během náročného období, které nás (nejen v České republice) velmi zasáhlo, mají čtenářky časopisu Žena a život stále chuť číst a touhu po inspiraci. Díky našemu partnerovi jsme jim kromě zajímavého jarního čtení navíc mohli nabídnout hodnotný kosmetický dárek, který udělal radost každé z nich,” řekla k výsledkům Zuzana Zbořilová, šéfredaktorka titulu.
Lifestylový časopis Žena a život na českém trhu působí už 26 let. Je určen ženám ve věku 25–45 let a jako jeden z mála dokáže kombinovat prvky světových trendů s českou realitou, a to nejen v módě, kosmetice, ale i vaření, dekoru a podobně.
Dle výsledků národního výzkumu čtenosti Media projekt za 4. čtvrtletí 2019 a 1. čtvrtletí 2020 se čtrnáctideník Žena a život drží na špici v kategorii časopisů životního stylu pro ženy a jak meziročně, tak ve srovnání s posledními publikovanými údaji za 2. pololetí 2019, posílil ve čtenosti na 238 tisíc čtenářek a čtenářů.
Zdroj: MAFRA, a.s., Media projekt za 4. čtvrtletí 2019 a 1. čtvrtletí 2020
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,4 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.
Celková čtenost titulů MAFRA je 5,1 milionu čtenářů, což představuje 58 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.
Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další.
Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.
Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.
Do skupiny dále patří zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.
Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.
MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.
Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.
Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.
Skupina je členem holdingu Agrofert.