Alza opět podpoří útulky, zahajuje další vlnu projektu Pelíšek

Praha, 2. 6. 2020 – E-shop Alza.cz ani v pokoronavirové době nezapomíná na zvířecí mazlíčky a ode dneška spouští druhou vlnu charitativního projektu Alza Pelíšek. Prostřednictvím stejnojmenné platformy mohou zákazníci podpořit jimi vybraný útulek Tibet nákupem konkrétních produktů, které nominovali přímo pracovníci zvířecího azylu. Alza na jeho podporu navíc věnuje částku 20 000 Kč.

Segment Alza Pet pro domácí mazlíčky brzy oslaví první výročí od svého spuštění. Při této příležitosti Alza zahajuje druhou vlnu projektu Alza Pelíšek, který pomáhá vybraným zvířecím útulkům. Na konci minulého roku putovala v rámci vzniku platformy pomoc prvnímu z nich – miniazylu Voříškov. Veškeré potřebné vybavení se podařilo díky zákazníkům zajistit za pouhých devět dní, dary přesáhly hodnotu 70 tisíc korun. 

„Firma se od spuštění segmentu Pet hlásí k podpoře organizací pečující o zvířata. Tentokrát mohou zájemci podpořit nákupem konkrétních produktů útulek Tibet, který si sami zvolili v anketě na sociálních sítích. Do hlasování se zapojily tisíce lidí. Samotná Alza věnuje organizaci navíc částku 20 000 Kč,“ říká Jan Sadílek, marketingový ředitel Alza.cz.

Způsob podpory je velice jednoduchý – zákazník skrze platformu Alza Pelíšek běžným způsobem zakoupí produkt, který chce útulku věnovat, např. konzervy, granule, hračky nebo vitamíny. Zboží však nedorazí platícímu zákazníkovi, ale Alza je přepraví rovnou opuštěným chlupáčům. Konkrétní produkty vždy vybírají zástupci útulku dle jejich aktuálních potřeb. Příspěvek pro útulek Tibet začíná na 45 korunách.

Alza má nyní v nabídce přes 140 značek pro domácí mazlíčky, z toho více než 60 jen v kategorii krmiv. Zákazníci mohou vybírat z velkých značek jako Purina, Whiskas, Brit nebo českých prémiových brandů Carnilove, Naivia, Sokol Falco či Mapes. Právě krmiva, pamlsky a konzervy v tuto chvíli tvoří 75 % zboží kupovaného na Alza Pet. Následují steliva, antiparazitika, hračky, pelíšky, misky, škrabadla nebo vodítka pro psy. Zajímavostí v nabídce je např. šampaňské, pivo nebo toniky pro psy. Právě pejskaři nakupují na Alza Pet nejčastěji – tvoří až 80 % zákazníků. 

V blízké době Alza plánuje portfolio rozšířit také o sortiment pro drobné savce, ptáky nebo akvaristiku.

Více informací zde: www.alza.cz/pelisekwww.alza.cz/pet, www.utulektibet.cz