Do Lidlu míří regionální dodavatelé

Už ve čtvrtek 6. srpna se v Lidlu historicky poprvé představí regionální dodavatelé se svými výrobky. Všechny prodejny totiž zákazníkům nabídnou akci s podtitulem „Ochutnejte to nejlepší z regionů!“ K dostání budou například Přeštické vepřové, Lomnické suchary, Hukvaldské mrkvánky, Bio hoštěnínský jablečný mošt nebo Šípkové víno z Olomouckého kraje.

Nabídka zaměřená výhradně na regionální produkty se v Lidlu objeví poprvé, celkem čítá více než 70 produktů od regionálních vinařů, pekařů, cukrářů či řezníků. Platí přitom, že výrobky jsou specifické pro jednotlivé regiony a v nabídce obchodních řetězců se příliš často nevyskytují. „Naším cílem bylo dopřát zákazníkům exkluzivní nabídku a spoluprací s regionálními dodavateli podpořit i domácí ekonomiku,“ vysvětluje Michal Farník, jednatel odpovědný za nákup, podle kterého se v nabídce snoubí poctivá práce a zároveň tradice.

Zajištění takto široké nabídky vyžadovalo mnohaměsíční plánování tak, aby bylo možné zajistit výrobky v dostatečném množství pro všechny prodejny Lidl v České republice. „To se týkalo například přeštického vepřového, což je specifické plemeno, které není chováno masivně,“ dodává jednatel Michal Farník. Maso je přitom mezi kuchaři velmi vyhledávané. Díky svému tukovému mramorování je totiž mnohem křehčí, šťavnatější a chutnější. Ve speciální nabídce nechybí ani šípkové víno, které vzniká vykvašením sušených šípků společně s přidaným cukrem a speciálním kmenem hlubokoprokvášejících kvasinek. Šípkové víno je naprosto unikátní v barvě a chuti, které mnozí odborníci přirovnávají k portskému vínu. Hlavní surovinou jsou šípky, které jsou sbírané na kopcích v Priessnitzových léčebných lázních. Unikátní jsou rovněž jogurty od Farmy Sokol. Jogurty zrají přímo v kelímku a neobsahují žádné přidané konzervanty. Ovocné příchutě jsou jednodruhové a pokud se jedná například o jahodovou příchuť, v ovocné složce jsou pouze jahody, cukr a pektin.

Nabídka toho nejlepšího z regionů obsahuje také regionální piva, vína, ručně vyráběné džemy, Hořické trubičky, Beskydskou šunku či klobásu, ČESTR hovězí Rump Steak od Maso uzeniny Polička, za studena lisovaný Řepkový olej od Kolína nebo Kozí sýr z farmy v Moravském krasu. Akci doprovází také reklamní kampaň. Vybraní dodavatelé se zákazníkům představují ve speciální brožuře, ale i prostřednictvím TV spotů a krátkých videí na sociálních sítích. Akce začíná ve všech prodejnách ve čtvrtek 6. srpna a potrvá do neděle 9. srpna, nebo vyprodání zásob.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl otevřela prvních 14 prodejen v České republice v červnu 2003. V průběhu jejího působení na českém trhu rozšířila obchodní síť na 260 prodejen. Blízkost prodejen k zákazníkům a jednoduchost prodeje jsou základem úspěchu společnosti. Prodejny Lidl jsou specifické svou vysokou funkčností, účelovostí, příjemným a čistým prostředím. Jasné a přehledné rozdělení jednotlivých uliček umožňuje zákazníkovi rychlou a jednoduchou orientaci. Filosofie prodeje společnosti Lidl je založena na vlastních produktech prodávaných pod vlastními značkami. Veškerý sortiment zboží podléhá neustále přísné kontrole kvality a pouze dodavatelé, kteří tyto vysoké normy kvality splňují, mohou své zboží do Lidlu dodávat. Důležitou zárukou čerstvosti všech potravin je krátká dodací cesta a okamžitá překládka zboží. Společnost Lidl pro své zákazníky připravuje pravidelné tematické týdny. Kromě potravinářského sortimentu jsou v rámci těchto akcí nabízeny také potřeby pro domácnost, kancelář, sport, zábavu nebo kutilství. 

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.twitter.com/lidlcz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika