Prodejna nové generace na ulici Jugoslávské v Ostravě se otevře zákazníkům již v pondělí

V pondělí 17. srpna 2020 otevírá společnost Lidl novou prodejnu na ulici Jugoslávské v Ostravě. Zákazníci tak zhruba po půl roce mohou opět nakoupit naše produkty, a to v prodejně nové generace, která vznikla na místě původní. Návštěvníci se mohou těšit nejen na větší a modernější prostory, díky kterým bude nakupování zásadně komfortnější, ale také na velké úseky vždy čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin, mléčných výrobků a pečiva.

Nová prodejna se oproti původní liší na první pohled architektonickým pojetím, nově uspořádaným vstupním zádveřím i vzdušným a velkoryse pojatým vnitřním prostorem. Novinku představují také široké uličky a velký odkládací prostor u pokladen. Příjemný pocit z nákupu pak umocní zvolené barvy a dřevěné prvky sjednocené v dekoru světlého dubu. Součástí prodejny je také pekárna, přičemž větší výběr než doposud naleznou zákazníci i v případě čerstvých potravin.

„Při stavbě našich nových prodejen se soustředíme především na zákazníky, kterým chceme nabídnout komfortnější nakupování od začátku až do konce jejich návštěvy. Samozřejmostí je i WIFI připojení zdarma či možnost zakoupení kávy v našem automatu. Myslíme však také nezaměstnance, kterým nový koncept přinese kromě optimalizovaného uspořádání skladových ploch i dostatečné zázemí,” dodala tisková mluvčí společnosti Lidl Iveta Barabášová.

Velké parkoviště u prodejny nabídne parkovací místa o šířce 2,70 m, což je o 20 cm více než standardní parkovací stání. Několik z nich je speciálně vyčleněno pro rodiny s dětmi. Díky závorovému systému navíc zákazníci bez problému zaparkují v kteroukoli hodinu. 

Prodejna bude otevřena denně od 7 do 21 hodin, v neděli pak od 8 do 21 hodin. První den otevření je navíc spojen s podporou Mateřské školy Za Školou. V pondělí ji podpoří všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč. Společnost Lidl totiž daruje MŠ z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den částku 50 Kč. Za vybrané peníze nakoupí školka didaktické pomůcky pro děti.

Zásadním aspektem nové budovy je také její šetrnost k životnímu prostředí. Prodejna využívá úsporné a zároveň příjemné LED osvětlení.  Oproti původní má i lepší tepelně izolační vlastnosti a používá ekologické chladicí technologií. To vše se projeví v nízké energetické náročnosti prodejny. 

O společnosti 

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

http://www.twitter.com/lidlcz

http://www.facebook.com/lidlcesko

http://www.instagram.com/lidlcz

http://www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

Označeno tagem