Společnost RTB House, která pro své klienty po celém světě vytváří pokročilé marketingové technologie, spouští nový produkt nazvaný Streaming Video Ads. Staví na principech hlubokého učení a využití dat prvních stran. Jedná se o nové řešení, které dokáže zacílit uživatele, kteří se nacházejí v počátečních fázích nákupního rozhodování. Tyto efektivní video reklamy, jejichž cílem je zlepšovat povědomí o značce, nabídnou uživatelům díky využití dat personalizovanou zkušenost.
Video je klíčovou součástí aktivit směřujících k posilování brandu. Napomáhá lépe zaměřit marketingová sdělení, zlepšit zákaznickou interakci a podporuje tvorbu konzistentního a zajímavého brandu. Nedávná studie od společnosti Wyzowl, která od respondentů zjišťovala, jakým způsobem by se nejraději dozvěděli o produktu nebo službě, ukázala, že dvě třetiny respondentů (66 %) by upřednostnily zhlédnutí krátkého videa. 84 % dotázaných uvedlo, že byli přesvědčeni k nákupu (služby nebo výrobku) poté, co viděli video od dané firmy.
Streaming Video Ads od RTB House jsou průběžně vylepšovány s cílem zlepšit jejich dosah. Díky nim jsou zadavatelé reklamy schopni konzistentně realizovat své unikátní brandové strategie. Streaming Video Ads využívají brandované video a staví na pokročilých doporučeních z dílny RTB House využívajících principů hlubokého učení. Jsou uzpůsobeny preferencím uživatelů s cílem ukázat jim značku v zajímavém a atraktivním světle.
Podle klientů RTB House je video efektivním nástrojem při oslovování uživatelů v počátečních fázích nákupního rozhodování. Aby bylo možné určit, kteří zákazníci se nacházejí právě v této fázi, analyzují algoritmy hlubokého učení od RTB House tisíce datových vstupů. Na základě těchto pokročilých výpočtů mohou být Streaming Video Ads zobrazeny také lidem, kteří se doposud se značkou nesetkali. “K vytvoření trvalého spojení se zákazníkem je potřeba detailní pochopení jeho chování. Každá cesta je unikátní, protože každý uživatel je odlišný, má jiné potřeby, preference a je pro něj charakteristické odlišné chování. To je důvod, proč jsou naše vysoce personalizované Streaming Video Ads efektivním řešením pro jakoukoliv digitální marketingovou strategii, která je zaměřená na zákazníka,” říká Lukasz Abgarowicz, ředitel pro nové produkty v RTB House.
Díky partnerstvím, která má RTB House s hlavními technologickými partnery, jsou Streaming Video Ads dostupné ve všech oblíbených video formátech pro nejrůznější typy zařízení. Aby se dalo zajistit, že reklama bude zobrazována v souladu s principy brand safety a na vhodných místech, její umístění je analyzováno vlastním proprietárním kontextuálním cílením a brand safety mechanismy, které pro každou impresi využívají analýzu řeči k vyhodnocení kontextu stránek. Aby se dala zajistit konzistentní komunikace firmy, mohou být Streaming Video Ads doplněny dalšími reklamními formáty, které RTB House nabízí – konkrétně se jedná o Social Banners, Dynamic Display Banners, Snippet Ads, kampaně v aplikacích a další.
Všechny formáty Streaming Video Ads nabízejí KPI, která měří vliv videa na tvorbu brandu. Pokročilá analytika z dílny RTB House zaznamenává interakci uživatelů se značkou a nabízí důležité informace, díky kterým mohou marketéři upravovat své strategie a optimalizovat uživatelskou cestu.
Více informací se dozvíte na: videoads.rtbhouse.com
Příklad Streaming Video Ad můžete vidět zde: videoads.rtbhouse.com/showcase
O RTB House
RTB House je přední společnost s celosvětovou působností, která poskytuje pro své klienty
nejmodernější marketingové technologie. Její proprietární technologie pro nákup reklamního prostoru je první a jedinou na světě, která je zcela postavená na algoritmech hlubokého učení. Díky tomu dosahují zadavatelé výborných výsledků a naplňují své krátko-, středně- a dlouhodobé cíle.
Společnost vznikla v roce 2012 a v současné době pro ni pracuje přes 500 odborníků na více než 30 místech po celém světě: například v New Yorku, Londýně, Tokiu, Singapuru, São Paulu, Moskvě, Istanbulu, Dubaji a Varšavě. Zajišťuje kampaně pro více než 2 000 klientů v Evropě, na Blízkém východě a v Africe, v Asii a Tichomoří a v Americe.
V roce 2018 se RTB House podařilo integrovat principy hlubokého učení do všech svých algoritmů. Od té doby rozvíjí dvě divize, které jsou nezávislé na výzkumném týmu a které se zaměřují na rozvoj inovací v oblasti technologických řešení v marketingu. AI Marketing Lab je místem rozvoje marketingově-technologických produktů. Creatives Lab byla vytvořena s cílem zkoumat a zlepšovat celkovou výkonnost kreativ. Podporuje rovněž formáty jako dynamická displejová a video kreativa, které mohou být přesně uzpůsobeny unikátním brandingovým potřebám klienta.
Více informací se dozvíte na: www.rtbhouse.com