Raiffeisenbank znovu nabízí spořicí účet s úrokovou sazbou 3 %

Praha 2. září 2020 – Úspěšná kampaň Raiffeisenbank na spořicí účet s úrokovou sazbou 3 % na půl roku je opět aktivní. Banka bude 3 procenty zhodnocovat vklady do 150 tisíc, do 500 tisíc korun potom sazbou 0,3 procenta. Akci mohou využít jak noví, tak stávající klienti banky, včetně podnikatelů. 

Podmínkou získání zvýhodněné sazby je založení spořicího účtu prostřednictvím mobilního bankovnictví a aktivní využívání běžného účtu.

„Úspěch poslední kampaně nás přesvědčil, že je o zvýhodněnou sazbu zájem, a má smysl akci zopakovat. Tentokrát si však tříprocentní úrok mohou užít všichni naši klienti, ať už noví nebo stávající,“ říká Petra Kopecká, tisková mluvčí Raiffeisenbank.

Klient si službu jednoduše nastaví na jednom Spořicím účtu XL a nebo Spořicím účtu PLUS pro podnikatele. Informaci o nastavení zvýhodněné sazby nalezne v mobilní aplikaci eKonto. Zvýhodněný úrok 3 % p. a. platí na 6 měsíců pro zůstatek do 150 000 Kč.

Pro získání sazby je třeba aktivně využívat běžný účet ke spořicímu účtu, kde je sazba nastavena. Pro většinu účtů je to měsíční kreditní obrat alespoň 15 000 korun a tři odchozí platby. Do obratu a plateb se nezapočítávají transakce mezi účty téhož majitele v Raiffeisenbank.

V roce 2019 díky této kampani banka získala 22 tisíc nových klientů a na úrocích vyplatila na 50 milionů korun. Nyní chce na úspěch navázat.

Ukázka televizního spotu na youtube: https://youtu.be/HAaEOj4gbqc 

Základní informace o Raiffeisenbank a.s.

Raiffeisenbank poskytuje již 25 let široké spektrum bankovních služeb soukromé i firemní klientele v České republice. Banka obsluhuje klienty v síti 130 poboček a klientských center, poskytuje rovněž služby specializovaných hypotečních center, osobních, firemních a podnikatelských poradců. Podle celkových aktiv je Raiffeisenbank pátou největší bankou na českém trhu, která dává práci třem tisícovkám zaměstnanců. Majoritním akcionářem banky je rakouská finanční instituce Raiffeisen Bank International AG (RBI). 

Head of Segment Management & Investment