BILLA spouští podzimní kampaň s plyšovými hrdiny Superosmy

  • BILLA přináší již čtvrté kolo věrnostní kampaně s oblíbenými plyšovými hrdiny 
  • Kampaň startuje 9. září a poběží až do 15. prosince, přičemž výdej odměn bude probíhat až do 22. prosince
  • V rámci spotřebitelské soutěže mohou zákazníci nově získat plyšáka s tematickým hrnečkem 

Společnost BILLA spouští podzimní věrnostní kampaň založenou na plyšových postavách Superosmy. Pokračuje tím v komunikaci věrnostních programů oblíbených zejména mezi dětmi. Tento rok již ve čtvrté řadě Superosmy zákazníci najdou unikátní postavičky v sadě s porcelánovým hrnečkem.  

Od 9. září do 15. prosince 2020 mohou nakupující ve všech supermarketech BILLA získat za nasbírané samolepky za svůj nákup jednoho ze členů Superosmy. Postavičku s hrnečkem získají za doplatek 49,90 Kč a kartičku s dvaceti samolepkami. Při doplacení 129,90 Kč pak stačí samolepek pouze 10. Jednu samolepku pak zákazníci získají za nákup v hodnotě 250 Kč. 

„Superosma v minulých letech zaznamenala u našich zákazníků velký úspěch, proto nás těší, že jejich prostřednictvím můžeme našim zákazníkům poděkovat za věrnost,“ říká Lucie Průšová, marketingová ředitelka společnosti BILLA. „S našimi hrdiny se budou zákazníci moci potkávat i na místech, které jsme doposud nevyužívali, jako je například autobusová zastávka na pražské Florenci, která přímo vybízí k zapojení se do naší soutěže na sociálních sítích BILLY,“ dodala Průšová. 

Malí i velcí zákazníci se mohou těšit na nové představitele známé Superosmy, které si vyberou z tematického stojanu na prodejnách. Tentokrát mohou svou sbírku obohatit o mrkev Karlu Okatou, jahodu Jáju Jemnou, brokolici Bruna Hasiče, hrušku Pepu Hrušína, banán Babána Vševěda, jablko Jabču Akčňou, česnek Čeňka Vostráka a o lilek Lilu Líbeznou. 

U příležitosti se spuštěním Superosmy připravila BILLA i speciální microsite s množstvím interaktivních aktivit pro děti i dospělé. Návštěvníci stránky se mohou se superhrdiny seznámit v osmi zábavných videích. Čeká na ně i křížovka nebo soutěž v rámci speciální hry pro chytré telefony,  kde mohou získat bonusové samolepky na sbírací kartu. 

Vyzvednout si odměnu bude možné až do 22. prosince nebo do vyprodání zásob. Jednotlivé postavičky Superosmy nebude možné koupit samostatně. Více informací zákazníci naleznou na www.billa.cz.

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši přes 34 mld. Kč (2019), s 238 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA Naše bio, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy či Clever. 

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. 

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. 

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. 

Více informací na: http://www.billa.cz