O Dny NATO kvůli koronaviru nepřijdete. iDNES.cz podívanou exkluzivně nabídne v přímém přenosu

Epidemie koronaviru poznamenala i jednu z největších akcí podzimu. Dvacátý ročník Dnů NATO v Ostravě bude letos kvůli riziku nákazy bez přítomnosti diváků. Díky portálu iDNES.cz z portfolia mediální skupiny MAFRA o něj ale zájemci nepřijdou. O víkendu 19. a 20. září portál jako jediný nabídne kompletní program Dnů NATO v Ostravě a Dnů Vzdušných sil AČR v přímém přenosu. Z pohodlí domova budou moci čtenáři a diváci sledovat celkem více než osm hodin dynamických ukázek ve vzduchu i na zemi, a to i z pohledu přímých aktérů a s komentářem expertů v živém studiu, které bude moderovat Vladimír Vokál. Navíc už v pátek 18. září nabídne iDNES.cz malou „ochutnávku“ v podobě živého přenosu z příprav ze zákulisí a nácviků na víkendovou show.

Program na mošnovském letišti, kromě atraktivní podívané na soudobou leteckou i pozemní techniku nebo zásahové jednotky, připomene také dvě významná výročí: 75 let od konce druhé světové války a 15 let od nasazení letounů JAS-39 Gripen do výzbroje české armády.

Letošní ročník bude výjimečný i svou myšlenkou – poděkovat příslušníkům Integrovaného záchranného systému a bezpečnostních složek, kteří se velkou měrou podíleli na zvládnutí průběhu koronavirové krize. Součástí víkendového programu tak bude ocenění celkem tisícovky příslušníků IZS a bezpečnostních sborů s podtitulem „Poděkování těm, kteří nás chrání“.

Přímý přenos z akce sledujte na www.iDNES.cz

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,3 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,5 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,2 milionu čtenářů, což představuje 58,7 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,5 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.