Útok na ping – Cisco se stává partnerem Riot Games a vylepší technologie pro LoL Esports

Praha, 18. září – Společnosti Cisco a Riot Games oznámily víceletou spolupráci, v rámci které se Cisco stává oficiálním enterprise networking partnerem League of Legends Esports. Zajistí tak spolehlivou síťovou infrastrukturu a související funkce na pěti kontinentech a třech globálních eventech, a zlepší tak zážitek ze hry hráčům i fanouškům. Očekává se, že díky tomuto partnerství dojde na mistrovství světa 2020 ke zvýšení výkonu sítě o 200 %.

Vysoce bezpečná, flexibilní a spolehlivá síťová technologie společnosti Cisco bude sloužit jako základ pro provozování nejpopulárnějšího e-sportu na světě. Síťová řešení společnosti Cisco posílí „The Realm“ – soukromý herní server používaný výhradně pro profesionální soutěžní zápasy LoL Esports na třech významných světových událostech: League of Legends World Championship, Mid-Season Invitational a All-Star. Díky pokročilé síťové technologii společnosti Cisco budou fanoušci doma moct sledovat vysílané streamy LoL Esports s menším zpožděním a ve vyšší kvalitě. 

The Realm – upgrade soutěžního esportového serveru

League of Legends je e-sport, který vyžaduje rychlé strategické plánování a ještě rychlejší reakce. Pro profesionální hráče je zásadní schopnost mít co nejmenší zpoždění (neboli „ping“). Prostřednictvím implementace technologie Cisco do serveru „The Realm“ společnosti pracují na tom, aby pomohly profesionálním sportovcům soutěžit na mapě Summoner’s Rift s pingem menším než 1 ms, což umožňuje téměř okamžitou reakci a nepřerušovanou hru. Očekává se, že nové servery Cisco nabídnou oproti předchozí technologii až o 200 % vyšší výkon.

Společnost Cisco poskytne Riot Games své přední síťové technologie mezi které patří, Cisco UCS – bladové a rackové servery a přepínače Nexus, které přinesou výrazné zlepšení výkonu při hraní her a možností vysílání zápasů ze studia. Dále pak flexibilní architekturu pro regionální vysílací centra. Společnost Riot Games nasadí více než 200 nových turnajových serverů v regionálních studiích centrálně spravovaných prostřednictvím nového SaaS řešení Cisco Intersight. S využitím bladových serverů Cisco UCS řady B, rackových serverů řady C a přepínačů Nexus 3000/7000 vytvoří Riot Games se společností Cisco společnou infrastrukturu pro 12 regionálních vysílacích centrech, zahrnující virtualizaci, úložné a výpočetní kapacity. Zajistí tak lepší výkon a nižší latenci pro profesionální hraní i na regionální úrovni. 

LoL Esports se během posledních desetiletí stal největším e-sportem na světě. V současné době existuje více než 800 profesionálních hráčů ve více než 100 týmech, které soutěží ve 12 ligách po celém světě. Každá regionální liga se skládá přibližně z 10 týmů, vzájemně si konkurujících po celý rok, který je rozdělen na dvě sezóny. Cisco se připojuje k nejuznávanějším světovým značkám, jako jsou Mastercard, Louis Vuitton, Unilever’s AXE, Red Bull, OPPO, State Farm a Secretlab, které jsou také globálními sponzory League of Legends Esports.

Další zdroje:

O Cisco Systems 

Cisco, (NASDAQ: CSCO) je celosvětovým technologickým lídrem, který již od roku 1984 pomáhá tomu, aby fungoval internet. Naši zaměstnanci, produkty a partneři pomáhají lidem navazovat bezpečná spojení a již dnes využívat digitální příležitosti zítřka. Další informace naleznete na newsroom.cisco.com nebo nás sledujte na Twitteru na @Cisco.