Agentura WeDigital vstupuje do podzimu s novými kampaněmi a hlásí nové klienty

Agentura WeDigital, kterou založila a vede Andrea Hurychová, bude na podzim vytvářet kampaně pro společnosti a značky Google, Unilever, L’Oréal, Corny či pro nově vznikající pivovar pod křídly Plzeňského prazdroje nazvaný Proud. Pro stávající klienty pak pokračuje se zajištěním digitální komunikace a rozšiřuje některé stávající kampaně. 

Noví klienti

Pro experimentální pivovar Proud, který právě teď vzniká pod záštitou Plzeňského prazdroje, ve WeDigital navrhli komunikaci a strategii budování značky na sociálních sítích od samého začátku. Od srpna pak spravují sociální sítě a společně s týmem z pivovaru vytváří návrhy komunikace a příběh tohoto nového pivovaru v podobě newsletterů a zařídili také výrobu webu včetně fotografií. Na sociálních sítích Instagram a Facebook tak už nyní lze sledovat, jak postupuje rekonstrukce staré elektrárny, ve které pivovar vzniká, či jak vypadají první uvařené pivní prototypy. Živě tak všichni milovníci piva mohou sledovat, jak se rodí nový hráč na českém pivním trhu. 

WeDigital se rovněž staral o komunikaci kampaně tyčinek Corny, ve které během září propagovali soutěž o hodinky Apple Watch Series 5. Agentura do kampaně zapojila několik velkých českých a slovenských influencerů, mezi nimi například Jakuba Koháka, Andreu Kalousovou nebo Matěje Zrebného. Tým WeDigital pro soutěž připravil veškerý tvůrčí obsah na sociální sítě a další digitální kanály. 

V září odstartovali s pomocí influencerů kampaň pro komunikaci značky The Vegetarian Butcher, zcela nový koncept typicky masných pokrmů, jen bez masa, vznikající pod společností Unilever. Do kampaně, která cílí i (a hlavně) na masožravce, kterým nevadí jíst “masité” pokrmy bez masa, se zapojí známí čeští influenceři jako třeba Pavel Berky, Terezie Kovalová nebo Maxim Habanec. Komunikace bude probíhat převážně digitálně a ve WeDigital vymysleli celou kreativní linku včetně kompletní vizuální podoby komunikace na sociálních sítích. 

Pokračující a prohlubující se spolupráce

“Pro Grow with Google jsme vymysleli sérii videí, ve kterých formou rozhovorů s úspěšnými lidmi chceme inspirovat posluchače k rozjetí vlastních nápadů. Moderátorem této série Google Talks bude známý youtuber Kovy,” popisuje jeden z nových projektů zakladatelka agentury WeDigital, Andrea Hurychová. “Plánujeme natočit osm rozhovorů, ve kterých budou inspirativní lidé sdílet své zkušenosti z podnikání, tipy ze svého byznysu, ale i to, jak se oni sami poprali s covidovým obdobím. Chceme, aby videa jasně ukázala, že podnikat i v dnešní době dává smysl a že Google může každému pomoci. Ve WeDigital jsme pro Grow with Google navrhli koncept pořadu a na výběrech hostů jsme se podíleli společně s Googlem a Kovym. Videa by měla být zveřejněna na YouTube kanále Google Česko Slovensko do konce roku. Mimo jiné jsme spolupracovali na natočení série vzdělávacích videí pro projekt Grow with Google, která pomáhají školám s distanční výukou.” 

Další z klientů, který opakovaně vkládá důvěru ve služby agentury WeDigital je Unilever. Na začátku roku pro něj začala agentura připravovat influencerské kampaně pro “čajovou” značku PUKKA. Na podzim v nich pokračují a zaměří se především na jejich čaj Night Time a začnou propagovat říjen jako měsíc bylinek. Pokračují také ve spolupráci se značkou L’Oréal, pro kterou aktuálně připravují několik influencerských kampaní zaměřených například na novou růžovou micelární vodu Garnier, celou řadu produktů Garnier BIO, či na produkty z řady pro problematickou pleť Garnier Pure Active či šampony Garnier Botanic Therapy. 

Pro svého dlouhodobého klienta luxusních kancelářských potřeb a diářů, Filofax, pak zaštítí vánoční influencerskou kampaň, ve které se zaměří především na jejich Hero produkt – diáře a novinku, kreativní set Clipbooku. 

Do konce roku rovněž navazují s velkou kampaní na produkt FreeStyle Libre, senzor k okamžitému monitorování glukózy, od Abbott Diabetes Care Inc., značku, pro kterou řeší veškerou jejich digitální komunikaci. Pro kampaň FreeStyle Libre budou WeDigital natáčet videa s diabetiky 1. a 2. typu, ve kterých sami pacienti budou sdílet vlastní příběhy, připravují fotografování na klientský web a pro komunikaci na sociálních sítích, zpracovávají pro ně PPC kampaně a PR komunikaci. 

Agentura WeDigital, kterou založila Andrea Hurychová, se zaměřuje na digitální obsah a strategie s využitím influencer marketingu, videí a komunikaci na sociálních sítích. Kampaně WeDigital získávají ocenění v oborových soutěžích. Z poslední doby můžeme jmenovat například Zlatý Středník (2. místo s projektem Pilsner Urquell  Social Master Bartender Akademií), nebo Fenix Content marketing (2. místo v kategorie Best in krása a móda s projektem K-Beauty od společnosti AVON).

Fotografie ke kampanim zmíněným v tiskové zprávě najdete na disku. Agentura WeDigital je jejich autorem.