Daktela, lídr na trhu kontaktních center, implementuje virtuální asistenty společnosti Feedyou

Praha 30. září 2020 – Tuzemská klientská centra využívají stále častěji v rámci automatizace komunikace se zákazníky výhod robotických asistentů. Společnost Daktela, která již více než 15 let vyvíjí komunikační software, spolupracuje od září 2020 také s firmou Feedyou. Ta vyvíjí novou generaci chytrých chatbotů a virtuálních asistentů.

Chatboti, kteří jsou dnes základním prvkem automatizace komunikace, se obecně zaměřují na řešení opakujících se požadavků zákazníků. „Snižují tak počet konverzací, kterým by se musel věnovat živý člověk v call centru. V některých firmách tak lze ušetřit tímto způsobem až polovinu lidské práce, což může představovat významné snížení nákladů,“ upozorňuje Richard Baar, CEO a zakladatel společnosti Daktela.

Hlavní výhodou Feedyou chatbotů je to, že jsou schopni odbavit až 80 % nejběžnějších dotazů, poskytují okamžitou odpověď a odbaví komunikaci během špiček i mimo pracovní dobu (např. 62 % uživatelů řešení Feedyou komunikuje mezi 18-22 hodinou a 25 % o víkendech). Další výhodou je, že chatbot odbaví nudné, často se opakující dotazy a operátor tak může řešit pouze složitější požadavky nebo problémy, a tím se pro něj práce stane zajímavější.

„V rámci naší spolupráce jsme připravili integraci, která umožní, aby Feedyou chatbot vystupoval jako virtuální operátor v systému Daktela. Nového chatujícího uživatele si tedy ihned po zahájení konverzace převezme chatbot a komunikuje s ním pomocí předem připravených scénářů, nebo používá jazykové modely k porozumění textových zpráv. Až v případě, kdy chatbot neví, jak pokračovat, nebo si to uživatel přímo vyžádá, předá konverzaci na konkrétní skupinu operátorů. Kromě čistě textových zpráv mohou uživatelé využívat i tlačítka s rychlými odpověďmi, zobrazovat si multimediální obsah či vkládat přílohy, což dokáže zefektivnit a zpříjemnit komunikaci a navést uživatele správným směrem,“ říká CEO společnosti Feedyou Vojtěch Dlouhý.

Společnosti Feedyou a Daktela nyní společně připravují vstup na zahraniční trhy. Technologie Feedyou v současné době podporuje na 40 jazyků, včetně češtiny, slovenštiny, polštiny, angličtiny nebo němčiny.

O Daktele:

Daktela má pobočky v České republice, na Slovensku, v Polsku, ve Spojeném království, v Dubaji a nově také na Filipínách, svůj systém je ovšem schopna dodat i v dalších zemích. Nabízí zákazníkům komplexní telekomunikační služby, kde základem je vlastní komunikační software Daktela, k němuž dodává i hlasové a SMS služby v rámci celé Evropy a mnoha dalších států. V roce 2020 překročila hranici 800 spokojených firemních zákazníků všech velikostí.

O Feedyou: 

Feedyou je konverzační SaaS platforma uznávaná poradenskou společností Gartner, která umožňuje společnostem automatizovat jejich opakující se procesy a úkoly a zlepšovat zákaznickou a zaměstnaneckou zkušenost pomocí pokročilých řešení chatbotů a virtuálních asistentů. Aktuálně má Feedyou přes 200 úspěšných realizací ve 30 zemích světa.