O2 komunikuje nově se zákazníky i přes WhatsApp

6.10.2020 – Operátor O2 v průběhu září spustil nový komunikační kanál pro své zákazníky. Zákazníci mohou nově s O2 komunikovat pomocí oblíbené aplikace WhatsApp. Jen během září tuto možnost využilo téměř 1 200 zákazníků.

Jaké výhody z toho plynou pro zákazníky?

  • Fronta na infolince? Žádný problém. Zákazník se může nechat jednoduše přesměrovat z hovoru do WhatsAppu. Přeskočí tak frontu a operátorovi píše rovnou do chatu.
  • Operátor zvládá odbavovat až 3 chaty najednou
  • Zákazník i operátor O2 má možnost sdílet dokumenty a odkazy přímo v chatu. Oběma stranám zůstává dostupná historie chatu. Díky tomu se sníží opakování dotazů a urychlí vyřízení požadavku.

Jak komunikace v aplikaci WhatsApp probíhá, si můžete sami vyzkoušet na WhatsApp lince 720 720 155 nebo tady. K službě se dostanete i přes QR kód níže.

.
O společnosti O2 Czech Republic

O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.