Mailkit spouští novou službu doménového souladu. E-mail marketingové kampaně dosáhnou ještě lepších výsledků

Inovace pomůže marketérům zvýšit důvěryhodnost e-mailových zpráv u příjemců a zlepšit reputaci domény. To přispěje ke zvýšení návratnosti investic e-mail marketingu.

Stačí přidat požadované DNS záznamy k vaší doméně a Mailkit pro vás udělá zbývající práci.

Mailkit zajistí všechny potřebné certifikáty (SSL) i jejich obnovování, zajistí monitorování reputace vaší domény a zajistí zahrnutí na seznamy věrohodných odkazů u hlavních antispamových služeb. Další službou za nízké měsíční poplatky je i služba odkazů v e-mailech na vlastních doménách zákazníka. 

Co je doménový soulad?

Doménový soulad je stav, kdy odesílací doména, kterou vidí příjemce, skutečná odesílací doména a linky e-mailové kampaně používají totožnou doménu. U takových zpráv se předpokládá, že přicházejí z důvěryhodného zdroje za předpokladu, že doména má dostatečnou reputaci.

Jde o shodu mezi odesílající doménou s adresou odesílatele a odkazy v e-mailu. Nejen že dává přijímacímu serveru důležitou informaci o nastavení odesílatele, ale je také příjemci, kteří vidí známou doménu v odkazech, považována za důvěryhodnější.

Nová služba od Mailkitu automaticky prověří nastavení vaší domény a zajistí delegaci odesílacích adres.

“Tato služba je unikátní díky tomu, že využíváme vlastní reputaci a kontakty, abychom zařídili zařazení e-mailových odkazů našich klientů na seznamy důvěryhodných zdrojů. Sledovací odkazy Mailkitu jsou zařazeny na seznamech již po delší dobu a díky tomu jsme schopni zajistit, že sledovací odkazy domén našich klientů budou taky zařazeny na tyto seznamy.

Naši klienti si okamžitě všimnou výhod tohoto řešení, protože hlavní přidanou hodnotou je věrohodnost jejich značky v očích klientů,” dodává Naveed Gill, COO Mailkit.

Pro více informací o nové službě kontaktujte Mailkit na helpdesk@mailkit.com.

O společnosti Mailkit s.r.o.

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem

poskytujících řešení pro e-mailový marketing a marketingovou automatizaci. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv a jejich automatizace, včetně i napojení na firemní informační systémy.

Mailkit zajišťuje e-mail marketingové služby například pro Škoda Auto, Notino.cz, A3 sport,

společnosti Baťa a Pet Center a řadu marketingových agentur jako např. Etnetera Activate, LHMS, Wunderman Thompson či Copy General.

Mailkit je členem mnoha oborových organizací, které svou činností přispívají ke zvyšování

úrovně e-mail marketingových služeb. Je aktivním členem organizace M3AAWG věnující se boji se všemi formami zneužívání internetu, dále aliancí odesílatelů CSA (Certified Senders Alliance) a Signal Spam i E-mail Experience Council, jež je oborovou odnoží největší marketingové asociace na světě DMA. Mailkit stál u zrodu iniciativy Dobryemail.cz, která se snaží šířit povědomí o pravidlech e-mailingu realizovaného správným způsobem.