Agentura PR Gang, která čtvrtým rokem zapojuje studenty do reálných marketingových kampaní, zahajuje v říjnu už osmý semestr spolupráce s vysokými školami. Studenti brněnských komunikačních a marketingových oborů se tak i v době distanční výuky budou moci podílet na skutečných zakázkách a spolupracovat s předními odborníky. Kromě práce pro komerční klienty rozšiřuje agentura záběr do veřejné správy, kde nově získala podporu brněnského magistrátu.
Myšlenka kombinující nadšené a nápadité studenty s úspěšnými lidmi z praxe byla v PR Gangu od začátku založena na konkrétní spolupráci v rámci dílčích zakázek. Přesunu do online prostředí agentura využila k pomoci vyučujícím s distanční výukou a nabídnutí širšího spektra marketingových a PR služeb směrem k novým klientům.
„Zájem o naše služby každoročně roste, protože nápady studentů a zkušenosti odborníků jsou v dnešní době žádaným mixem. Zvláště pak, pokud se zakázky řeší rychle a na dálku. Za výhodu našeho projektu navíc považuji fakt, že s každým školním rokem přibíráme nové studenty, díky čemuž prostě nestárneme. V zádech máme široký záběr špičkových odborníků, což nám umožňuje řešit i ty nejkreativnější kampaně na nejvyšší úrovni,“ vysvětluje vedoucí PR Gangu Anna Pivodová s tím, že mezi stěžejní partnery projektu dlouhodobě patří online marketingová společnost igloonet, odborníci na sociální sítě ze společnosti Influencer.cz, kreativci z týmu Smeczka či PR agentura Lesensky.cz, která s myšlenkou projektu před čtyřmi lety přišla.
„Město Brno podobné aktivity podporuje, o čemž svědčí naše postupně se rozšiřující spolupráce s PR Gangem, který je aktivní na většině brněnských vysokých škol. Projekt studenty vtahuje do reálného světa a propojuje je s místními firmami a institucemi, což považujeme v dnešní době za velmi užitečné,“ doplnil druhý náměstek brněnské primátorky Tomáš Koláčný, který nad PR Gangem převzal osobní záštitu.
Panelová diskuze se na podzim zaměří na brněnskou kulturu
Kromě spolupráce na reálných zakázkách nabízí PR Gang akademické sféře pravidelně také odborné přednášky či panelové diskuze. Nejbližší z nich se uskuteční v online formě 27. října na téma Brno – město studentů a kultury.
Město Brno se hodlá ucházet o titul Evropského hlavního města kultury pro rok 2028. „Protože moravská metropole, kultura a studenti patří neodmyslitelně k sobě, rozhodli jsme se panelovou diskuzí na tento úmysl navázat. Spolu s odborníky a studenty si povíme, proč je právě Brno tím nejlepším kandidátem. Věříme, že diskutéři jako Jan Vlachynský, zástupce gastronomické kultury, či Lukáš Stara, výrazná osobnost brněnské hudební scény, studenty nadchnou natolik, že si panelovou diskuzi užijí i přes distanční formu,“ uzavírá Anna Pivodová.
O projektu PR Gang
PR Gang je vzdělávací projekt, který vznikl v roce 2017 pod střechou brněnské agentury Lesensky.cz. Ve spolupráci s univerzitami připravuje vzdělávací programy pro studenty komunikačních a marketingových oborů. Do aktivit PR Gangu se dosud zapojilo na tisíc studentů brněnských vysokých škol. Cílem projektu je zprostředkovat jim konkrétní zkušenosti z praxe a možnost vyzkoušet si práci pro reálné klienty.
V rámci PR Gangu si už studenti otestovali své schopnosti na úkolech pro více než 20 firem. Do projektu se zapojily společnosti jako IBM, Notino, Kiwi.com či Aqualand Moravia nebo instituce jako Moravská galerie, Filharmonie Brno, Hospodářská komora či Magistrát města Brna.
O agentuře Lesensky.cz
Agentura Lesensky.cz působí na trhu od roku 2009 a svými referencemi se řadí mezi přední agentury v České republice. Byznys v mediální oblasti vystavěla na seriózním vztahu s novináři a zručné práci s informacemi. V současné době se agentura specializuje na komplexní marketingové služby, které propojuje s moderním PR díky svému konceptu PR 360®. V roce 2017 agentura spustila studentský projekt PR Gang, o rok později otevřela vlastní vzdělávací centrum PR Akademie a stala se jediným mimopražským členem APRA. Od roku 2019 je rovněž členem světové sítě agentur Public Relations Network s exkluzivitou pro Česko a Slovensko.