BILLA Bonus club spouští novou kampaň pro své věrné zákazníky

  • BILLA spouští novou věrnostní kampaň pro členy BILLA Bonus clubu s nádobím a potřebami pro domácnost značky Tescoma
  • Produkty Tescoma si budou zákazníci moci směnit za klubové body a doplatek 
  • Akce bude probíhat od zítra, 21. 10., do předvánočního období 23. 12. 2020

Společnost BILLA připravila pro členy BILLA Bonus clubu další věrnostní akci, tentokrát ve spolupráci se značkou Tescoma. V období od 21. 10. do 23. 12. 2020 nabídne členům BILLA Bonus clubu sérii nádobí a potřeb pro domácnost značky Tescoma. Za body na kartě a doplatek si budou moci pořídit hrnce z řady President Stone, ale také další kousky jako třeba elektrické mlýnky PRESIDENT či skleněnou zapékací mísu z řady GrandCHEF. 

V obchodech BILLA zítra odstartuje nová věrnostní kampaň, která zákazníkům pomůže připravit se na letošní oslavy svatého Martina a na Vánoce. Tentokrát v ní najdou zmiňované nádobí od značky Tescoma. O jaké konkrétní produkty se jedná? Za klubové body v rozmezí 450 až 650 bodů a také finanční doplatek od 589,90 Kč do 969,90 Kč získají členové BILLA Bonus clubu nepřilnavé nádobí s charakterem přírodního kamene spolu se sklonerezovou poklicí řady President Stone. Vše od 6l hrnce přes 3l hrnec a 1,8l kastrol až po nejmenší rendlík. Velkou výhodou nádobí řady President Stone je všestrannost. Lze s ním péct a také vařit na všech typech sporáků. Navíc se na něj vztahuje pětiletá záruka. 

V nabídce kromě řady President Stone najdete také další produkty. Konkrétně krájecí desku PRESTO, zapékací mísu GrandCHEF, elektrické mlýnky PRESIDENT, škrabku na brambory PRESIDENT a bambusovou krájecí desku. Veškeré vyjmenované nádobí kromě mlýnku a bambusové desky je možné umývat v myčce. 

Největší položkou v současné věrnostní kampani je celá sada nádobí President Stone. Celkem osm kusů nádobí mohou zákazníci vyměnit za 1 000 bodů a doplatek 2 599,90 Kč. Nejmenší předmět zastupuje škrabka na brambory PRESIDENT za 100 bodů a doplatek 89,90 Kč. 

„Tentokrát členům BILLA Bonus clubu nabízíme zajímavou možnost, jak obdarovat sami sebe či blízké kvalitním nádobím od značky Tescoma. Na výběr je hned několik produktů, proto věříme, že si vybere opravdu každý. Pro inspiraci jsme do komunikace zahrnuli i několik sezónních receptů,“ říká Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace společnosti BILLA. 

Mezi zmiňovanými recepty zákazníci najdou vánoční inspiraci na vaječný koňak, houbového kubu či kapra na medu. Další recepty zákazníci naleznou na stránkách Gusto Academy. 

Jak se stát členem BILLA Bonus clubu?

V případě, že ještě nejste členem BILLA Bonus clubu, ale rádi byste se zúčastnili této akce, stačí udělat následující. Buď vyplňte registrační formulář u pokladny, kde po vyplnění ihned dostanete věrnostní kartu, nebo si jednoduše stáhněte do mobilu aplikaci BILLA Czech. Dále stačí už jenom nakupovat v BILLE a sbírat body. Při každém nákupu od 50 Kč získáte 1 BILLA bod. Další body budou automaticky přičítány za každých dosažených 50 Kč při nákupu. Více informací, jak se do klubu přihlásit, zákazníci naleznou na www.billa.cz.

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši přes 34 mld. Kč (2019), s 239 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA Naše bio, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy či Clever. 

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. 

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. 

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorfu provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. 

Více informací na http://www.billa.cz