Časopis Tina mediální skupiny MAFRA v novém speciálu poradí, jak se včas a v klidu připravit na nejhezčí svátky v roce

Tradiční týdeník Tina dále rozšiřuje svoji silnou řadu speciálů, mezi které patří tituly jako Tina XXS, Tina XXL, Tina Rádce, Recepty – to nejlepší ze sbírky, Štíhlá a fit, o zbrusu nový speciál Tina Vánoce. Nový časopis na šedesáti čtyřech stranách nabídne inspiraci, originální nápady i praktické rady, jak si zpříjemnit období svátků. Kromě spousty jednoduchých návodů na půvabné dekorace nebo netradiční adventní kalendáře a věnce, v něm čtenáři najdou i tipy na dárky, které si mohou vyrobit sami nebo s dětmi. Speciál také poradí, čím se bránit proti zbytečnému stresu nebo s výběrem pomocníků na efektivní úklid. A chybět nebudou ani vyzkoušené recepty na skvělé cukroví.

„Letos poprvé přicházíme s titulem, který čerpá z bohaté redakční zkušenosti z oblasti interiéru, bydlení, dekorací, aranžování, ale i vánočních receptů a praktických rad a tipů. Věřím, že trocha inspirace na sváteční čas, kdy obvykle popouštíme uzdu fantazie v zútulňování svého domova, čtenáře potěší,“ říká k novému speciálu Dana Vajglová, Publisherka časopisu Tina.

Nový speciál Tina Vánoce vychází poprvé už zítra, 21. října 2020.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,3 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,5 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,2 milionu čtenářů, což představuje 58,7 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,5 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.