Platforma pro Unified Commerce brazilské společnosti VTEX vstupuje na český trh. „Nejlepší volba, pokud jde o řešení commerce.“

Brno, 21. října 2020 – Brazilská technologická společnost VTEX, dodavatel e-commerce řešení pro přední světové značky, jako je Adidas, Coca-Cola či Sony, vstupuje v rámci globální expanze na český trh. S vlastní e-commerce platformou používanou více než 3 000 zákazníky ve více než 50 zemích světa cílí především na majitele e-shopů s ročním obratem převyšujícím jeden milion eur. Společnost VTEX si jako strategického partnera pro expanzi do České republiky a na Slovensko zvolila digitální agenturu In creative.

Do České republiky vstupuje SaaS e-commerce platforma společnosti VTEX, která umožňuje společnostem nabízet komplexní zážitek z obchodování na vynikající úrovni ve všech prodejních kanálech, jak digitálních, tak fyzických. Zvyšuje zapojení zákazníka, a tím i konverzní poměry. VTEX umožňuje prodejcům vytvořit projekty B2B, B2C a marketplace s maximální flexibilitou v jediném řešení a zajišťuje nejkratší dobu mezi okamžikem zavedení a generováním příjmu. Společnosti, které se rozhodly využívat platformu VTEX, zaznamenaly průměrný nárůst konverzního poměru v hodnotě 54 %. 

„Naším cílem je usnadnit proces digitalizace commerce zapojením řešení SaaS e-commerce, které umožní společnostem držet krok s vývojem na trhu a nabídne prvotřídní uživatelský prožitek,“ uvádí Cristi Movilă, Growth Leader společnosti VTEX pro střední a východní Evropu. „V průběhu několika let plánujeme být nejlepší volbou na trhu e-commerce, ať už se bude jednat o B2C, B2B, marketplace, anebo všechny z nich dohromady,“ dodává.

Cloudová SaaS platforma VTEX nabízí širokou škálu volně propojitelných služeb. Velkou výhodou oproti jiným globálním platformám je česká lokalizace. Firma rovněž disponuje stovkami programátorů po celém světě, kteří mohou software velmi rychle rozšířit o různé lokální funkcionality.

Mezi hlavní přednosti platformy VTEX patří například možnost vybudování marketplace, modely in-store solutions subscription, zkušenosti s omnichannel, integrovaný Order Management System (OMS), personalizace e-shopu, využívání jednokrokového nákupního košíku či automatický update systému. Platforma rovněž umožňuje takzvané kolaborativní obchodování, což znamená, že uživatelé mohou jednoduše spolupracovat s obchodními partnery, společníky, zákazníky, dodavateli, a dokonce i konkurenty. „Mezi doplňkové služby patří například funkce podpořené umělou inteligencí, konkrétně třeba vyhledávání a také personalizované doporučení na stránce. Tyto funkcionality pomáhají obchodům zvýšit konverzní poměr,“ doplňuje Michal Baturko Olbert z digitální agentury In creative, která se stala exkluzivním partnerem pro expanzi firmy v České republice a na Slovensku. Využívání platformy VTEX je zpoplatněno částkou podle obratu obchodu. 

Označeno tagem