Vodafone prodlužuje nejvýhodnější nabídku pro studenty. Neomezená data, volání a SMS jsou za 599 korun

22. října 2020  – Tarif s neomezenými daty i voláním a SMS za pouhých 599 korun měsíčně pro studenty neskončí s akční cenou 31. října, ale stane se dlouhodobou součástí nabídky od Vodafonu. Ten pomocí platformy #jetovtobě už roky studenty podporuje a nyní reaguje na pandemii koronaviru, kdy chce také usnadnit přístup k distančnímu vzdělávání. Zájem o studentský tarif v posledním měsíci výrazně překonal firemní očekávání.

Společnost Vodafone v září informovala o omezené akční nabídce pro studenty, kdy původní nabídku rozšířil druhý studentský tarif: #jetovtobě Neomezený. Šlo o neomezená data i volání a SMS za 599 korun měsíčně. Nově bude tento tarif součástí dlouhodobé nabídky. Kdo chce tarif využívat, musí splnit dvě podmínky: mít průkaz ISIC a být ve věku do 26 let.

„Rozhodli jsme se vyhovět změněným potřebám studentů a podpořit je i v současné nelehké situaci. Školy jsou zavřené a důležitost distančního vzdělávání dramaticky vzrostla. Zároveň zájem o tarif překonal naše očekávání a chceme dát možnost zařídit si tento tarif všem, kteří to například v časově omezené akci nestihli,“ říká Tereza Bernardová, která má platformu #jetovtobě ve Vodafonu na starost.

S pomocí průkazů ISIC nebo ISIC SCHOLAR, které dávají prezenčním studentům spoustu výhod, mohou nabídku využít nejen vysokoškoláci, ale i žáci základních a středních škol. Ve druhé vlně pandemie přitom Vodafone podporuje nejen studenty, ale také například seniory a sociálně slabé rodiny.

Dva studentské tarify

Tarif #jetovtobě před letošním zářím nabízel neomezené volání i SMS, Social Pass (neomezené datování v aplikacích, jako je Instagram, Facebook, Twitter a podobně) a k tomu 15 GB dat za 499 korun měsíčně. Původní a stále platný tarif doplnila nově nabídka #jetovtobě Neomezený za 599 korun, která kromě neomezeného volání a SMS obsahuje i neomezený objem dat s rychlostí stahování až 10 Mb/s.  

Dlouhodobý projekt #jetovtobě od Vodafonu pomáhá mladým lidem rozvíjet jejich potenciál a zaměřuje se například na povolání budoucnosti. Mladí tak měli možnost vyzkoušet si „future jobs“. Za úkol třeba dostali propojit módu s nejnovějšími technologiemi nebo v roli marsonautů pod vedením vědce Jana Lukačeviče pěstovali zeleninu v simulovaném prostředí Marsu.

Více o tarifech i projektu #jetovtobě najdete na webu vodafone.cz/jetovtobe.

O Vodafone Czech Republic

Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice poskytuje služby více než 3,9 milionu zákazníků. Od roku 2007 přináší komplexní telekomunikační služby pro firemní zákazníky prostřednictvím řešení Vodafone OneNet a nyní provozuje přes 1,5 milionu firemních SIM karet. Po integraci UPC Česká republika v červenci 2019 se Vodafone rozrostl o 1,5 milionu domácností připojených k síti nové generace, která poskytuje více než půl milionu zákazníků služby vysokorychlostního pevného internetu, půl milionu zákazníků kabelovou televizi a dvě stě tisícům uživatelů pevné telefonní služby. Vodafone už několikrát dostal ocenění Best in Test za kvalitu hlasových služeb a datových přenosů na základě testů provedených společností umlaut (dříve P3). Aktuálně pokrývá jeho mobilní síť LTE přes 99 % populace ČR. Zároveň Vodafone nabízí pevné připojení k internetu, a to 99 % českých domácností. Kromě toho na podzim 2017 pokryl Českou republiku speciální sítí úzkopásmového internetu věcí NB-IoT a v prosinci téhož roku spustil komerční provoz. Vodafone se řídí dlouhodobou strategií udržitelného podnikání, hlásí se ke globálním Cílům udržitelného rozvoje (SDGs) a prostřednictvím technologií mění budoucnost k lepšímu. Vodafone chce dál přispívat k digitální společnosti, která bude pestrá a otevřená všem bez rozdílu věku nebo pohlaví, a zavázal se do roku 2025 zlepšit život miliardě lidí. Zaměstnanci firmy věnují ročně dobrovolnickým aktivitám více než 7500 hodin prostřednictvím Nadace Vodafone. Ta se za 14 let od svého založení dostala mezi nejdůležitější podporovatele a investory do technologických sociálních inovací, které zlepšují život společnosti a znevýhodněných skupin. Vodafone přispívá i k ochraně životního prostředí – do pěti let chce snížit environmentální dopad svého podnikání na polovinu.  Více informací na www.vodafone.cz.