Personální změny v Oddělení firemní komunikace společnosti Lidl

Novým tiskovým mluvčím a zároveň vedoucím Oddělením firemní komunikace společnosti Lidl se od 1. listopadu stal Tomáš Myler. Na pozicích tak vystřídal Ivetu Barabášovou a Marka Homolku, kteří byli zastoupením pověřeni po dobu neobsazené pracovní pozice a ktěří i nadále zůstávají součástí Oddělení firemní komunikace. Ve své funkci bude mít vedle externí komunikace na starost i interní komunikaci a CSR aktivity. Tomáš Myler dosud  ve společnosti Lidl působil na pozici vedoucího HR marketingu a Employer brandingu.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.twitter.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika