Trendwatcher.cz přináší přehled o světových trendech

Brno, 11. listopadu 2020 – dnes zahájil ostrý provoz nový online magazín Trendwatcher.cz. Zaměří se především na světové trendy v oblasti byznysu, technologických vychytávek a marketingu, o kterých bude informovat denně.

Hlavním záměrem magazínu je zprostředkování kontaktu čtenářů s aktuálními i nadčasovými trendy, které „hýbou světem“. Čtenář na stránkách Trendwatcheru najde to nejzajímavější a trendy tak už nebude muset lovit z více zdrojů. Redakce bude klást důraz především na inspirativní stránku nabízeného obsahu.

Primární oblasti portálu pokrývají byznys, technologie a marketing. Trendwatcher chce pomocí trendů inspirovat české firmy a ty úspěšné ještě víc zviditelnit, proto se čtenáři mohou těšit i na zajímavé rozhovory a analýzy inspirativních osobností nejen z českého byznysu.

„Trendy hýbou společností i byznysem. V českém prostředí nám ale chybí médium, které se bude trendovým novinkám z různých oborů věnovat s plným nasazením. Trendwatcher přinese čtenářům nejen domácí i zahraniční trendy, ale bude zkoumat i původ trendů – odkud se vzaly a jak si vydobyly svůj vliv,“ uvádí Kamil Pavlíček, odborný garant projektu.

Trendová inspirace pro každého

Redakční tým Trendwatcheru tvořený zkušenými redaktory i talentovanými nováčky zastřešuje šéfredaktor Petr Štěpnička, který se copywritingu věnuje již od svých 15 let. Petr se v posledních třech letech věnoval na denní bázi marketingu a profesionální tvorbě textů v komerční sféře. Během této doby vytvořil i jedinečnou databázi globálních informačních zdrojů z oblasti trendů.

Trendwatcher bude každý den přinášet minimálně jeden hlavní článek věnovaný trendům do hloubky, doprovázet ho budou kratší novinky, které výstižně a stručně shrnou především zahraniční aktuality a odkážou na původní zdroje. Vlastní sekci mají zajímavé tiskové zprávy firem (pouze v češtině). Trendwatcher bude pracovat především s mediálními formáty článek, rozhovor, analýza, blesková zpráva a tisková zpráva. RSS kanál Trendwatcheru najdou zájemci na linku trendwatcher.cz/feed.

„Prostřednictvím Trendwatcheru chceme oslovit všechny aktivní osobnosti, které chtějí mít skvělý přehled v oblasti trendů. Obsahově chceme kromě módních trendů pokrýt i oblasti, jimž se na současném mediálním trhu doposud nedostalo zasloužené pozornosti. Prostor pro zviditelnění nabízíme ostříleným i začínajícím podnikatelům, produktovým novinkám, technologickým inovacím a dalším aspektům moderního života, ve kterých vidíme potenciál a přínos,“ shrnul Petr Štěpnička, šéfredaktor Trendwatcheru.

Tipy na zajímavý obsah, informace o tematických tiskových zprávách a další podněty pro redakci mohou čtenáři posílat na mail redakce@trendwatcher.cz.