Letošní Lidl Vánoce – nejdůležitější je být spolu

Lidl představil vánoční kampaň, kde jako ústřední píseň zazní Půlnoční od Václava Neckáře a skupiny Umakart. V jedné z hlavních rolí se kromě Václava Neckáře objeví i jeho bratr Jan, aby tak předali poselství, že v aktuální době je nejdůležitější být spolu. Na zahájení kampaně navazuje sběratelská akce, kdy zákazníci za své nákupy mohou získat porcelán s českou tradicí Thun.

Vánoční kampaň s podtitulem „Vánoce společně“ poukazuje na to, že nejdůležitější je být spolu. O to více v letošním roce, který byl náročný bez výjimky pro všechny, pro zaměstnance i zákazníky Lidlu. „Vánoce by totiž měly být příležitostí, kdy je možné se na chvíli zastavit a trávit volný čas se svými nejbližšími,“ vysvětluje jednatel společnosti Lidl Michal Farník.

Ústřední písní kampaně je jeden z nejkrásnějších vánočních hitů za poslední desetiletí – Půlnoční od Václava Neckáře a skupiny Umakart. Po domluvě s autory i interprety se tak diváci dočkají překvapení. „Zorganizovali jsme velký vánoční happening a Půlnoční s více než 250 účinkujícími znovu nahráli. Píseň po deseti letech znovu nazpíval sám Václav Neckář a v roli dirigenta se představil jeho bratr Jan Neckář,“ prozrazuje Michal Farník. Společné zapojení bratrů tak ještě více umocňuje myšlenku, že nejdůležitější je být spolu.

Natáčení se konalo v Kryštofově údolí na Liberecku a dalších lokacích v České republice. 

Videoklip mohli diváci poprvé zhlédnout v pátek 13.listopadu, sjednocující vánoční linka se bude prolínat také dalšími TV spoty zaměřenými na Deluxe nabídku v Lidlu. V těchto spotech se objeví mimo jiné herečka Anna Císařovská, kterou diváci znají již z TV spotu, kde propagovala jednoduchý a rychlý nákup v Lidlu a představila funkce oblíbené mobilní aplikace Lidl Plus. V jedné z hlavních rolí účinkuje také skutečná pokladní z Lidlu.

Sbírejte porcelán s českou tradicí

Hned v pondělí pak odstartuje tradiční věrnostní kampaň, kdy mohou zákazníci za své nákupy nasbírat jedinečnou kolekci porcelánu Thun. Za každých 500 Kč nákupu získají jednu samolepku, po nasbírání 7 samolepek a uhrazení doplatku 89,90 Kč si mohou vybrat sadu porcelánu. Vybranou sadu si ale mohou zakoupit i bez sbírání samolepek za cenu 499 Kč. V nabídce budou sady dezertních, hlubokých nebo mělkých talířů, salátových mís a kompotových misek. „Věříme, že zákazníky touto akcí potěšíme. Jedná se o porcelán s českou tradicí, který mohou využít doma, ale také jako dárek pro někoho blízkého,“ přibližuje jednatel Michal Farník. Sběratelská kampaň začíná již v pondělí 16. listopadu a potrvá do čtvrtka 24. prosince, nebo vyprodání zásob.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

http://www.twitter.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

Označeno tagem