Kreativita je (ne)mocná! Papelote spouští kampaň na pomoc rodičům samoživitelům

Praha, 25. listopadu 2020 – České papírnictví papelote už více než deset let dokazuje, že kreativita má moc měnit lidské životy k lepšímu. V rámci kampaně Kreativita je (ne)mocná! vyzývá k podpoře rodičů samoživitelů. Do Vánoc chce vybrat alespoň 200 000 Kč.

V současnosti lidstvo čelí výzvám, které bylo donedávna těžké si byť jen představit. Kreativita, schopnost tvůrčího řešení problémů, se proto stává životní nutností. „Tvořivost je však nezbytné u dětí podporovat a rozvíjet odmalička. Musíme s nimi trávit čas, hrát si, učit se, tvořit, číst a prohlubovat tak jejich představivost a tvůrčí přístup k životu,” je přesvědčená kreativní ředitelka a zakladatelka papelote Kateřina Šachová.

Na to však mnozí rodiče, zejména ti, kteří své děti vychovávají sami, už nemají kapacitu. Na prvním místě jsou přirozeně základní životní potřeby jejich dětí a jich samotných. Proto se papelote rozhodlo jim pomoct.

Kreativita je mocná, nenechme ji onemocnět!

Papelote na podporu rodičů samoživitelů vytvořilo aršík nálepek Kreativita je mocná. Jeho cena je symbolických 100 Kč bez DPH, které poputují v plné výši organizaci Fandi mámám podporující samoživitele.

Na archu najdete celkem 81 slov a symbolů, které můžete libovolně přeskupovat a vytvářet tak inspirativní a solidární sdělení. Nejen online, ale i v hmotném světě můžete kreativitu a solidaritu šířit všude kolem. Hravé a inspirativní nálepky navíc podpoří i váš tvůrčí přístup k životu. 

Aršík samolepek Kreativita je mocná ve formátu A5 můžete zakoupit na e-shopu papelote.cz. Cena je 121 Kč vč. DPH a papelote celou částku bez DPH věnuje organizaci Fandi mámám.

Hlavním partnerem kampaně Kreativita je (ne)mocná! je Zásilkovna, která umožnila poštovné zdarma u všech objednávek, které aršík samolepek obsahují. Díky ní mohou dárci samoživitele podpořit, aniž by platili za přepravu. „Jsme rádi, že jsme se mohli k projektu připojit a pomoci tak rodičům samoživitelům, jejichž rodiny jsou v současné době často ve velmi složité situaci,“ říká Milan Šmíd, ředitel marketingu skupiny Packeta, majitele Zásilkovny.

„Zaplavme naše životy druhou a ještě silnější vlnou solidarity, pomoci a kreativity. Věříme, že je to ta nejlepší investice pro budoucnost nás všech, kterou můžeme udělat. Kreativita je mocná, nenechme ji onemocnět!,” vyzývá Kateřina Šachová.

#KreativitaJeMocna #DruhaVlnaPomoci

Papelote je původní české papírnictví, které funguje jako dílna na nápady a výrobky, stejně tak jako úspěšné grafické studio pyšnící se zakázkami pro Google ČR nebo Slovenskou prezidentskou kancelář. Během své existence získalo papelote řadu ocenění, mezi nejprodávanější produkty se řadí především diáře a zápisníky. Papelote vzniklo v roce 2009 jako pokračování úspěšné diplomové práce grafické designérky Kateřiny Šachové, která v papelote působí jako strážce značky a kreativní ředitelka. Dalšími zakladateli a spolumajiteli jsou Filip Šach a Denisa Havrdová, která od vzniku papelote zastává pozici výkonné ředitelky. www.papelote.cz.

Zásilkovna je ryze český franšízový logisticko-technologický projekt Simony Kijonkové, který vznikl v roce 2010. Od té doby se vypracoval mezi nejúspěšnější společnosti v Česku, které poskytují komplexní logistické služby pro internetové obchody. Zásilkovna je součástí 14 společností holdingu Packeta, který působí v 8 zemích, do 33 zemí doručuje. Holding řídí Simona Kijonková. Zásilkovna provozuje také úspěšnou službu Mezi námi pro doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Packeta má aktuálně více než 5 600 vlastních výdejních míst (v ČR je to téměř 4 000 VM), téměř 91 600 partnerských výdejních míst a spolupracuje s téměř 30 000 e-shopy. Obrat skupiny byl v roce 2019 téměř 1,3 miliardy korun, počet přepravených zásilek překonal 19 milionů kusů. www.zasilkovna.cz.