V centru Brna se v pondělí otevře historicky nejmenší prodejna Lidl

V pondělí 30. listopadu 2020 otevírá společnost Lidl na Náměstí Svobody v Brně svou historicky nejmenší prodejnu. Prodejna o ploše 596 m2 se nachází ve druhém podlaží obchodního centra Rozkvět a svou lokalitou nabídne možnost nákupu čerstvých potravin a pečiva v samotném centru jihomoravské metropole. V největším městě na Moravě otevírá společnost Lidl již svou čtrnáctou prodejnu. Celkově půjde již o 262. prodejnu Lidl v České republice. 

Uspořádání prodejny je navrženo tak, aby i přes omezenou prodejní plochu přineslo zákazníkům komfortní nakupování od začátku do konce. Díky atypickému rozmístění regálů naleznou návštěvníci široký sortiment čerstvých potravin, ovoce a zeleniny, masa a mléčných výrobků. Současně bude prodejna vybavena vlastní pekárnou, díky které bude k dispozici vždy čerstvé pečivo.

„Díky nové prodejně v OC Rozkvět si budou moci zákazníci nakoupit v samotném historickém centru města. I přes menší prodejní plochu zde naleznou širokou škálu našich produktů, a to včetně čerstvého pečiva. Návštěvníci mohou do objektu vstoupit jak z Náměstí Svobody, tak z ulice Panské. Do druhého podlaží, kde se nachází prodejna, se přemístí za pomoci eskalátorů či schodiště,“ představuje novou prodejnu tiskový mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

Prodejna bude otevřena denně od 7 do 21 hodin, v neděli pak od 8 do 21 hodin. První den otevření je navíc spojen s podporou Základní a Mateřské školy Husova 17. V pondělí ji podpoří všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč. Společnost Lidl organizaci totiž daruje z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den částku 50 Kč. Za vybrané peníze nakoupí škola studijní pomůcky pro děti.

Pro zákazníky je připraven také benefit v podobě WIFI připojení zdarma či mohou vyzkoušet lahodnou kávu z automatu vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl 

O společnosti 

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.twitter.com/lidlcz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika