Startuje první společná kampaň Raiffeisenbank a RSTS

1. prosince 2020 – Týmy marketingové komunikace Raiffeisenbank a Raiffeisen stavební spořitelny připravily na prosinec první společnou kampaň, která má za cíl představit produkt Raiffeisenbalíček.

V rámci nabídky získají klienti zdarma dva základní produkty obou společností, tedy osobní účet od Raiffeisenbank a Stavební spoření od RSTS, ke kterým dostanou jako prémii 2000 korun.

Nabídku bude propagovat masivní online a rádiová kampaň. Bannery a videospoty budou umístěny ve všech klíčových médiích a rádiové spoty, které opět namluvil Jiří Dvořák, budou slyšet z celoplošných i regionálních stanic.

Kampaň bude podpořena také outdoorovou reklamou, konkrétně světelnými vitrínami na zastávkách městské hromadné dopravy a LED obrazovkami po celé ČR.

„Kampaní chceme dát lidem vědět, že Raiffeisenbank a RSTS velmi úzce spolupracují. Proto dokážeme našim klientům nabídnout komplexní služby, díky kterým mohou své finance na jednom místě nejen spravovat, ale také zhodnocovat,” říká Michaela Kuželová, manažerka marketingové komunikace Raiffeisenbank.

Základní informace o Raiffeisenbank a.s.

Raiffeisenbank poskytuje již 25 let široké spektrum bankovních služeb soukromé i firemní klientele v České republice. Banka obsluhuje klienty v síti 130 poboček a klientských center, poskytuje rovněž služby specializovaných hypotečních center, osobních, firemních a podnikatelských poradců. Podle celkových aktiv je Raiffeisenbank pátou největší bankou na českém trhu, která dává práci třem tisícovkám zaměstnanců. Majoritním akcionářem banky je rakouská finanční instituce Raiffeisen Bank International AG (RBI).