Přes milion dolarů za 45 dní, české ponožkoboty slaví mezinárodní úspěch na americkém Kickstarteru

Stačilo 45 dní a české ponožkoboty Skinners vybraly přes milion dolarů na crowdfundingovém portálu Kickstarter. Unikátní hybridní obuv mezi ponožkou a botou ručně vyráběná na Česku zaujala nejen americký trh. Dnes působí ve více než 90 zemích světa, na výrobu kolekce 2.0 se jim podařilo získat přes 23 milionů korun, a staly se tak druhou nejúspěšnější kampaní v Česku. „Máme obrovskou radost, že jsme se na Kickstarteru zařadili do tzv. „million dollar club“. Vybrat sedmimístnou částku se podaří jen asi 0,1 % spuštěných kampaní,“ říká zakladatel Skinners Petr Procházka. Skinners tak navázali na svůj první úspěch na Kickstarteru z roku 2016. „Osobním cílem pro nás bylo překonat výsledek z první kampaně, kdy jsme vybrali 654 000 dolarů. Nakonec nám ale hvězdy přály a těch dolarů se podařilo vybrat o něco víc,“ dodává Petr Procházka s úsměvem. Na kampaň přispělo přes 13 000 zákazníků. Díky výši vybrané částky nepůjdou peníze jen na vývoj nových Skinners, ale i na další rozvoj značky.

Skinners, hybrid mezi ponožkou a botou, jsou vyrobeny z odolných funkčních vláken. Ze spodní strany jsou vyztuženy dvouvrstvou podrážkou z velmi odolného švédského polymeru zapuštěného do pleteniny bez použití lepidel a švů. „Na vývoji nové kolekce jsme pracovali téměř dva roky, po technologické stránce jsme se velmi posunuli. Pracujeme s odolnějšími materiály, které jsou méně náchylné na extrémní vnější vlivy. Zásadní změna je přidání vyjímatelné stélky, která díky výšce pouhé dva milimetry nesníží barefoot pocit, zároveň však dodá vyšší komfort,“ popisuje novou kolekci Petr Procházka.

Více informací najdete na www.skinners.cc, cena od 1050 Kč.