Značce realme pomůže v expanzi i postavička od světoznámého animátora Pixaru

15. prosince, 2020 – Praha, Česká republika – realme je nejrychleji rostoucí značkou mobilních telefonů na světě. Její ambici přinášet nejnovější trendy zejména mladé internetové generaci potvrzuje i představení oficiálního „maskota“ jménem realmeow. Značka jej vyvinula ve spolupráci se světoznámým animátorem filmů Hledá se Nemo nebo Příšerky s. r. o. Markem A. Walshem.

Značka realme, jež po dvou a půl letech existence působí na 61 trzích světa a pyšní se více než 50 miliony uživatelů, cílí hlavně na příslušníky tzv. generace Z. Pro ně je výkonný smartphone neoddělitelnou součástí života. 

Proto i poslední novinka, realme 7i, který byl v Česku představen 10. prosince, nabízí obří 6000mAh baterii a silný procesor G85. Ty z telefonu dělají ideálního společníka pro hraní mobilních her. Během podzimu se na českém trhu, kde značka realme působí přesně rok, zabydlely i modely realme 7, realme 7 Pro a také realme 7 5G. Ten je nejlevějším modelem s podporou nastupujících sítí páté generace.

Mottem společnosti, která v roce 2019 dosáhla růstu 808 % oproti roku předchozímu a podle studie Counterpoint patří mezi TOP 7 značek v globálních dodávkách smartphonů za 3. čtvrtletí roku 2020, je „Dare to Leap“. Odvahu „skočit“ kupředu vstříc novým technologiím a trendům reprezentuje i první oficiální maskot představený právě dnes, 15. prosince. 

Na vývoji postavičky realmeow, která je podle značky „kočkou inspirovaným mimozemšťanem“, se podílel i světoznámý animátor Mark A. Walsh. Ten pracoval 18 let ve studiu Pixar a je podepsán pod filmy Hledá se Nemo, Příšerky s. r. o. a dalšími. V realme Design Studiu působí jako kreativní konzultant.

„Společnost realme je odhodlána zpřístupnit špičkovou technologií všem. Když Mark A. Walsh a realme navrhovali realmeow, věřili, že by tato postavička měla působit především na mladé lidi. Inspirací jim byla pouliční kultura, a aby realmeow učinili estetičtějším a živějším, přidali i prvky z malířství a sochařství,“ říká Madhav Sheth, viceprezident realme a CEO realme v Evropě a Indii.

Žlutá postavička realmeow má svou identitu: kocourovi ze vzdálené planety je osmnáct let, podobně jako většině zákazníků realme. Věří, že život je krátký a štěstí to nejdůležitější. Design doplňují černé laserové brýle a mnoho „nadpozemských“ schopností. Má rád rapové písně, skejtování a pizzu.

„Bez ohledu na to, kdo jsme a kde žijeme, každý máme svůj vzor, který určuje nové trendy. Postavička realmeow je právě takovým parťákem, který promlouvá ke generaci Z a přichází zpřístupnit pop kulturu všem,“ dodává Sheth. 

V blízké budoucnosti by měl tento nový nositel identity fanoušků realme představit třeba přizpůsobitelný chytrý telefon a AIoT produkty sloužící k vytvoření propojeného chytrého světa. Více o realmeow najdete zde.

O značce realme 

realme je značka, která se specializuje na poskytování kvalitních technologických produktů a služeb pod inspirativním heslem Dare-to-Leap. Produkty realme chtějí povzbudit mladé lidí ke ‘Skoku vpřed’ ve využívání nejnovějších technologií a designu.

Podle studie Counterpoint patří realme mezi top 7 značek mobilních telefonů v globalních dodávkách smartphonů ve 3. čtvrtletí roku 2020. V roce 2019 dosáhlo realme 25 millionů globálních dodávek smartphonů. Oproti předchozímu roku dosahovala společnost realme růst 808 %, což dělá z realme nejrychleji rostoucí značku smartphonů na světě po čtyřech jdoucích čtvrtletí od roku 2019 do 2. čtvrtletí 2020. Realme vstoupilo na 61 trhů po celém světě včetně Číny, jihovýchodní Asie, jižní Asie, Evropy, Ruska, Austrálie, Středního východu a Afriky a má globální základnu s více než 50 miliony uživatelů.