Albert otevřel první skutečně malou prodejnu. Jmenuje se Albert Fresh, nabízí čerstvý, zdravý a rychlý nákup a je první toho druhu

V Brně na Moravském náměstí otevřela koncem roku první prodejna Albert Fresh. Propojuje Fresh bar s malou prodejnou. Nabízí tedy možnost rychlého občerstvení a menšího nákupu všeho potřebného při cestě do práce nebo z ní. Albert tak i navzdory koronavirové situaci pokračuje v plánovaných investicích a projektech.

Letos Albert zrekonstruoval 34 prodejen. Nový obchod Albert Fresh je jedním ze tří zcela nově otevřených obchodů. Zároveň uvedl letos již druhý nový typ prodejny. Po pražské Jesenici a Florenci, které představují moderní supermarket s řadou inovací vhodný pro větší nákup, přichází skutečně malá prodejna pro rychlý nákup zejména čerstvého sortimentu, nebo občerstvení na cestu či do práce. Na necelých tří stech metrech čtverečních nabízí rychlé občerstvení a ideální skladbu nejvyhledávanějších produktů. 

„Novým typem obchodu odpovídáme na zrychlující se životní styl mnohých lidí a zároveň přinášíme nové trendy, které ještě více podporují příjemné a rychlé nakupování. Klademe důraz na pohodlí, kdy si zákazníci mohou přijít na jedno místo pro čerstvé a zdravé občerstvení a kávu a zároveň si udělat i menší nákup,“ vysvětluje Ivo Ředina, ředitel projektu nového konceptu. Albert Fresh proto propojuje Fresh bar, kde si zákazníci mohou sami udělat kávu na dvou kávomatech a koupit sladké i slané občerstvení, s nabídkou čerstvého i trvanlivého zboží. K placení v obchodě slouží čtyři samoobslužné pokladny, které odpovídají současným trendům. 

Designem obchod navazuje na oblíbené supermarkety v Jesenici a na pražské Florenci. Fresh Bar, který je umístěný hned u vstupu, navazuje na Fresh bistro, jež nabízí velký výběr zdravých lehkých jídel jako jsou zeleninové saláty, polévky, vegetariánské wrapy či sendviče. To volně pokračuje v pekárnu. Kromě všech běžných oddělení je součástí prodejny také sekce Zdravě s Albertem, kde zákazníci najdou nabídku produktů zdravého životního stylu, jako například bio potraviny, produkty bez lepku či laktózy. 

O Albertu: 

  • Obchody Albert působí na českém trhu více než 29 let. První obchod, supermarket v Česku pod názvem Mana 6. června 1991 v Jihlavě.
  • Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
  • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará téměř 17 000 zaměstnanců.
  • Činnost obchodů Albert oceňují i odborníci. V roce 2019 získala společnost Albert cenu Odpovědný zahraniční investor, kterou uděluje vláda za aktivitu v oblasti společenské odpovědnosti, zlepšování životního prostředí a podporu regionů a dobrovolnictví.
  • Prodejna Albert z olomouckého NC Olympia se stala vítězem mezi hypermarkety v prestižní soutěži Diamantová liga kvality 2019, která vybírá nejkvalitnější prodejny v České republice. Tato výhra navazuje na prvenství v roce 2018, které získal hypermarket v nákupním centru na Chodově.
  • Albert získal již čtyřikrát Národní cenu kvality ČR a jako první tuzemská firma se v roce 2016 dostal do finále evropské úrovně soutěže. 
  • Albert neustále pracuje na modernizaci prodejen a zkvalitňování služeb. Od roku 2017 prošla rekonstrukcí a modernizací již polovina prodejen Albert v Česku.  
  • V roce 2009 byl založen Nadační fond Albert za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin. 
  •  V obchodech Albert mohou zákazníci využít program 100% garance kvality, který se vztahuje na téměř celý sortiment potravin, kosmetiku, drogerii i například na krmivo pro zvířata.