Miroslava Moravcová a Kristýna Tomečková posilují marketing značek Mattoni 1873

Praha, 14. ledna 2021 – Novou seniorní marketingovou manažerkou značky Mattoni, tradiční značky minerální vody z portfolia skupiny Mattoni 1873, je Miroslava Moravcová. Kristýna Tomečková se ujímá řízení nápojových značek Aquila, Dobrá voda, Poděbradka a Hanácká kyselka. V nových pozicích obě dámy zúročí dlouholeté zkušenosti s řízením lokálních i mezinárodních značek z oblasti rychloobrátkového zboží.

Miroslava Moravcová působí ve skupině Mattoni 1873 již od října 2016. Postupně pracovala na různých marketingových pozicích u nápojových značek Dobrá voda, Poděbradka, Hanácká kyselka či Aquila, odpovídala za řízení značek Mattoni 1873 v Rakousku (Waldquelle, Traubisoda). Před příchodem do Mattoni 1873 byla manažerkou značek ve firmách PALMA a.s. Bratislava, HENKEL Beauty Care Bratislava, BONGRAIN/SAVENCIA Milex NMNV a Pribina-TPK Praha.

Je absolventkou Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislavě, kde vystudovala Mezinárodní ekonomické vztahy a Strategický management & marketing. Hovoří anglicky a francouzsky. Mezi její zájmy patří kreativní manuální činnosti (od malování po aranžování květin), latinsko-americké tance, relaxační golf, čtení netradičních knih a poznávaní nových kultur. 

Kristýna Tomečková nastupuje do Mattoni 1873 po rodičovské dovolené. Předtím působila téměř osm let na obchodních a marketingových pozicích ve společnostech Freudenberg Household Products (značka Vileda), Reckitt Benckiser a Mitsubishi Electric.

Vystudovala obchodní právo na Fakultě mezinárodních vztahů VŠE Praha a získala magisterský titul v oboru reklamy a podnikání na Universidad de Barcelona. Mluví anglicky, italsky, španělsky, katalánsky a francouzsky. Volný čas věnuje nejraději svým třem dětem, pečení a šití.

O Mattoni 1873

Mattoni 1873, skupina kolem mateřské společnosti Mattoni 1873 a. s. (do 31. 1. 2020 Karlovarské minerální vody, a.s.) je největším distributorem nealkoholických nápojů ve střední Evropě. Ambicí skupiny
je přinášet díky skvělým značkám a úspěšné tradici lidem do života osvěžení, nyní i v budoucnu.

Kořeny skupiny sahají do roku 1873, ke karlovarskému rodákovi Heinrichu Mattonimu. Novodobé kapitoly se začaly psát v 90. letech díky výrazným investicím nových majitelů, italské rodiny Pasquale.

V ČR vyrábí skupina vedle tradiční minerální vody Mattoni také pramenitou vodu Aquila a minerální vody Magnesia, Poděbradka, Dobrá voda a Hanácká Kyselka; dále značky nealkoholických nápojů Pepsi, Mirinda, 7UP, Schweppes, Gatorade, Mountain Dew, a další. Distribuuje také snacky značky Lay’s.

Své produkty v současné době Mattoni 1873 vyváží do téměř 20 zemí světa a jako mateřská společnost vlastní zahraniční značky minerálních vod v Rakousku, Maďarsku a Srbsku. V Bulharsku, Slovensku a Maďarsku je Mattoni 1873 výhradním výrobcem a distributorem nealkoholických nápojů značek firmy PepsiCo. Ve všech zemích, kde skupina operuje, zaměstnává na 3 350 zaměstnanců.

Mattoni 1873 se významně podílí na kulturním, sportovním a společenském životě. Podporuje také projekty spojené s ochranou přírody a otázkou ekologie. Mattoni 1873 je členem Asociace společenské odpovědnosti (A-CSR), největší iniciativy společenské odpovědnosti (CSR) a Cílů udržitelného rozvoje (SDGs) od OSN v Česku. Také je zakladatelem iniciativy Zálohujme.cz, která usiluje o dlouhodobou udržitelnost nápojového odvětví prostřednictvím lokální recyklace PET lahví a plechovek. Další zajímavé informace o společnosti naleznete na Twitteru @Mattoni1873, Facebooku @Mattoni1873 a LInkedIn.