Lidl v roce 2020 své zaměstnance odměnil prémiemi i řadou benefitů za více než 100 milionů korun

Společnost Lidl si váží svých zaměstnanců a jejich obdivuhodného nasazení. Jejich úsilí v minulém roce proto odměnila finančními odměnami a benefity v celkové hodnotě přesahující 100 milionů korun. Zaměstnanci kromě finančních prémií obdrželi vitaminové a vánoční balíčky i ovoce na pracovišti.

V minulém roce zaměstnanci Lidlu prokázali, že dokáží zajistit bezproblémový chod prodejen a skladů a poradit si s řadou nepředvídatelných výzev. Jako poděkování tak obdrželi odměny v celkové částce přesahující 64 milionů korun i řadu nefinančních benefitů. „Mimořádnou prémii jsme zaměstnancům na provozních pozicích vypláceli v loňském roce dvakrát. V průběhu jara obdrželi zaměstnanci v prodejnách a logistických centrech dle konkrétního úvazku odměnu ve výši až 4000 Kč,“ přibližuje mluvčí společnosti Tomáš Myler. Lidl zaměstnancům na provozních pozicích poskytl také mimořádnou odměnu ve výši  až 2000 Kč pro zvládnutí náročného předvánočního a novoročního období a také navýšený příspěvek na stravování, který byl připsán na kartu Naše stravenka.

Již v průběhu jarních měsíců byl zaveden benefit v podobě ovoce v zázemí prodejen a skladů, od minulého roku mohli zaměstnanci nově využít příspěvku na očkování proti chřipce až do výše 700 Kč. V průběhu roku zaměstnanci obdrželi mimořádné vitaminové balíčky, všechny, kteří nestihli již zavedené týmové večeře, čekal dárek ze sortimentu Lidlu. „Před Vánocemi zaměstnanci obdrželi také vánoční balíček, který byl určen i rodičům na mateřské a rodičovské dovolené,“ upřesnil za společnost Lidl Tomáš Myler. 

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 263 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Označeno tagem