Noví zákazníci i zaměstnanci. Česká firma, které „rok on-linu“ nahrál

Předchozí rok přinesl kvůli koronavirové pandemii nové zkušenosti všem lidem i firmám. Společnost Daktela nebyla výjimkou. Vzhledem k tomu, že poskytuje podporu v oblasti zákaznické péče, kontaktních center a týmové práce z domova, loňský rok může považovat za úspěšný. Její celkový obrat se v meziročním srovnání zvýšil více než o třetinu. Daktela také patří k firmám, které nemusely propouštět, ale naopak nové zaměstnance přijímaly.

Chytrá karanténa

Společnost Daktela se dostala výrazněji do povědomí lidí v České republice především loni na jaře, kdy se aktivně zapojila do boje proti covidu-19. Podílela se totiž na vytvoření trasovacího call centra a komunikačního softwaru známého jako „Chytrá karanténa“, do níž se postupně zapojily veškeré hygienické stanice ČR i desítky externích firem, které nyní pomáhají s trasováním nakažených. Aktuálně tedy Daktela provozuje největší call centrum v zemi s 3800 operátory vyřizujícími přes 40 000 hovorů denně. 

Home office

Velkým zásahem byla také nezbytnost pracovat z domova. Zaměstnanci Daktely zvládli tento přechod bez problémů, aniž by museli omezit své služby. To vše díky cloudovému řešení. Přechod na home office se ale týkal i stovek dalších firem v České republice. Desítky z nich se rozhodly navázat spolupráci právě s Daktelou a nasadit toto omnichannel řešení pro rychlou a snadnou komunikaci nejen se zákazníky, ale také mezi zaměstnanci dané společnosti. Všechny úkoly je možné přidělovat, řešit i kontrolovat z jednoho místa, a to v jakékoli fázi. 

Přestože část zákazníků Daktely musela v loňském roce kvůli pandemii částečně nebo zcela omezit odběr svých služeb, řadu nových klientů naopak společnost získala. „Mnoho firem zjistilo, že práce z domova může být jedním z benefitů, který by svým zaměstnancům mohly poskytnout po skončení pandemie. Moderní technologické novinky totiž dnes již dokážou zajistit i u pracovníků na home office potřebnou efektivitu různých pracovních aktivit, kterou lze na dálku snadno řídit a kontrolovat,“ říká Richard Baar, CEO a zakladatel společnosti Daktela.

I v neobvyklé situaci zvládla společnost Daktela provést v loňském roce 140 nových instalací různých velikostí, ať už se jednalo o malé společnosti s několika zaměstnanci, nebo velké firmy s desítkami operátorů. Celkový obrat Daktely v meziročním srovnání zaznamenal v České republice nárůst o 31 %.

Nové pobočky v zahraničí

Ačkoliv je Daktela českou firmou, působí rovněž u našich sousedů na Slovensku, v Polsku, Velké Británii a již delší dobu spolupracuje s partnerem ve Spojených arabských emirátech. Velkým letošním úspěchem bylo i přes složité podmínky dotažení partnerství na Filipínách. „Spolupráci v této asijské zemi vnímáme jako velkou příležitost pro výraznější expanzi na asijském, potažmo tichomořském trhu,“ dodává Richard Baar.

Ilustrační fotografie nalezete zde: http://bit.ly/Daktela_ilustracni 


Daktela

Vyvíjí a provozuje jednu z největších VoIP cloudových infrastruktur v CEE regionu, na kterou se každý den spoléhá více než osm set firemních zákazníků. Sídlo Daktely je v Praze, ovšem své pobočky má již na Slovensku, v Polsku, ve Spojeném Království, v Dubaji a nově také na Filipínách.