Conectart nově zajišťuje zákaznickou linku e-shopu Elnino.cz

Největší provozovatel kontaktních center v České republice, společnost Conectart, získala nového klienta. Od prosince 2020 exkluzivně zajišťuje kompletní zákaznický servis pro e-shop Elnino.cz hned na čtyřech evropských trzích. Telefonické a online požadavky zákazníků, jako je sledování aktuálního stavu objednávek, ověřování skladových zásob, poskytování informací o možnostech vrácení zboží či vyřízení reklamací vyřizují operátoři pro Čechy, Slovensko, Německo a Maďarsko.

Centrálu zákaznické linky jedné z největších evropských online parfumerií zabezpečuje od pondělí do pátku celkem 10 operátorů s příslušnou jazykovou vybaveností. Jednorázovou výpomoc dalších operátorů na českém a slovenském trhu pak e-shop využil před Vánoci, kdy spolu s prodeji rostou i zákaznické interakce s prodejcem.  „Elnino.cz je jedním z významných e-commerce hráčů nejen na českém trhu, jsme rádi, že si vybrali právě nás a můžeme společně budovat silnější pozici i na dalších evropských trzích,“ uvádí Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart. 

Při výběru nového partnera jsme kladli důraz především na vysokou kvalitu a relevantní reference. Právě kvalita zákaznického servisu je pro nás prioritou. Conectart naše představy splňuje dokonale. Navíc je jejich nespornou výhodou možnost projektového outsourcingu operátorů podle našich potřeb, stejně jako jednoduché rozšíření o další země a jazyky, které musí operátoři ovládat,“ říká k nové spolupráci Petra Ulvrová, vedoucí zákaznického servisu společnosti Elnino.cz.

Firma el nino parfum s.r.o. byla založena v roce 2003 v Nové Pace. Pravidelně se umísťuje na předních místech prestižní ankety ShopRoku a hrdě si stojí za sloganem „nejkvalitnější parfumerie“. Online nabízí luxusní parfémy a oblíbenou kosmetiku nejen v České republice a na Slovensku, ale také v Německu, Maďarsku a v dalších zemích Evropy. Stále větší oblibu si v České republice získávají také jejich kamenné prodejny. V tuto chvíli mají tři v Praze, další v Plzni. V době trvání nouzového stavu jsou prodejny otevřeny pouze pro osobní odběr internetových objednávek.

Conectart

Conectart již více než 10 let poskytuje komplexní služby kontaktního centra českým i zahraničním zákazníkům. Ve svém portfoliu má řadu významných společností, například Samsung, Vodafone, MND, Českou spořitelnu, AmRest nebo SAZKAmobil. Conectart vznikl spojením společností Informační linky a Direct Communication. V roce 2017 akvíroval další kontaktní centrum Quality Brands. Sloučením těchto společností vznikl největší poskytovatel služeb v oblasti „Business