realme poprvé mezi pěti nejprodávanějšími značkami mobilních telefonů v Česku

9. února 2021 – Praha, Česká republika – Mobilní telefony realme pronikly mezi pětici nejprodávanějších značek na českém trhu. Vyplývá to z dat renomované výzkumné společnosti Canalys za poslední čtvrtletí roku 2020. 

Pozici v TOP 5 si realme stihlo vydobýt během necelého roku, na český trh vstoupilo oficiálně v dubnu 2020. Klíčovým faktorem neustálého růstu je orientace značky na produkci přístrojů, které udávají trendy a zároveň popularizují technologické novinky mezi nejširší veřejností. „V realme se neustále snažíme v duchu sloganu Dare to Leap skokově posouvat hranice v oblasti inovací, designu a hodnoty produktu, a to jsou věci, se kterými se mladí lidé rádi ztotožňují,“ říká CEO společnosti Sky Li.

realme je vždy o skok napřed a přináší špičkové technologie za přijatelnou cenu. Jako v případě 65W nabíječky, kterou se mohl pochlubit model realme 7 Pro jako první telefon s cenovkou pod 300 EUR. realme je také propagátorem sítí 5G a tuto technologii zpřístupňuje všem uživatelům. S tímto cílem uvedla značka na trh model X50 5G, který jako první v této kategorii prolomil hranici 300 EUR, a poté také telefon realme 7 5G, který byl ještě cenově výhodnější.  

Za úspěchem značky stojí zejména produkty modelové řady 7, které byly v České republice představeny v druhé polovině loňského roku. Jde třeba o model vyšší střední třídy realme 7 Pro s velmi rychlým nabíjením, herní telefon realme 7i s obří 6000mAh baterií nebo realme 7 5G, který zpřístupňuje sítě páté generace široké veřejnosti.

Během devíti měsíců svého působení na trhu jsou výrobky realme k dostání téměř u všech největších prodejců, jako jsou Alza, CZC nebo Datart. realme na český trh za tu dobu přineslo 13 produktů včetně vlajkového modelu realme X50 Pro 5G, telefonu X3 SuperZoom, který jako první na světě nabídl „Starry Mode“ pro fotografování noční oblohy, nebo ve střední třídě modely řady realme 6 a realme 7.

Dalším důvodem impozantního úspěchu realme je, že značka od základu inovovala marketing a komunikaci se zákazníky. Ve světě e-commerce, kam se vloni přesunula obrovská část prodejů, udržují zaměstnanci realme vztah se svými komunitami, informují je o největších novinkách a snaží se sledovat jejich trendy. Firma také vylepšila své poprodejní služby, jako je prodloužení záruky, online podpora a kratší dodací lhůty.

Po všech úspěších, kterých mladá, ale odvážná firma během svého krátkého působení na českém trhu dosáhla, si realme klade pro rok 2021 ještě vyšší cíle. Chce překonat své výsledky z loňského roku a dostat se mezi tři nejprodávanější značky v Česku. Sázet chce na své nové produkty pro 5G sítě a technologie spojené s umělou inteligencí, které paralelně vyvíjí. „realme bude i nadále udávat technologické trendy. Bude nabízet moderní a neotřelý design. Letos navíc uvedeme na trh řadu chytrých výrobků spojujících internet věcí a umělou inteligenci, které spotřebitelům zlepší uživatelský komfort,“ říká marketingová manažerka značky Kateřina Vymazalová.

Globálně patří realme podle studie Counterpoint mezi TOP 7 nejprodávanějších značek mobilních telefonů a zároveň bylo vyhlášeno nejrychleji rostoucí značkou smartphonů na světě za rok 2020 s meziročním růstem 65 %. V lednu 2020 působila značka v 35 zemích světa, během roku vstoupila úspěšně na dalších 26 trhů a počet svých uživatelů navýšila z 25 milionů na více než dvojnásobek.

O značce realme 

realme je značka, která se specializuje na poskytování kvalitních technologických produktů a služeb pod inspirativním heslem Dare to Leap. Produkty realme chtějí povzbudit mladé lidí ke “skoku vpřed” ve využívání nejnovějších technologií a designu. realme působí již na 61 trzích po celém světě včetně Číny, jihovýchodní Asie, jižní Asie, Evropy, Ruska, Austrálie, Středního východu a Afriky a má globální základnu s více než 50 miliony uživatelů.