Do Media projektu vstupuje týdeník Čas pro hvězdy z portfolia mediální skupiny MAFRA. Osloví 62 tisíc čtenářů na vydání

Čas pro hvězdy, úspěšný společenský týdeník pro ženy, nabízející aktuální informace výhradně o českých celebritách, nově vstupuje do národního výzkumu čtenosti Media projekt v rámci kategorie „Společenské časopisy“. Dle čerstvě publikovaných výsledků za 2. pololetí roku 2020 dosahuje čtenost časopisu Čas pro hvězdy 62 tisíc čtenářů. Prodaný náklad, který je distribuován zejména prostřednictvím pultového prodeje, převyšuje 33 tisíc výtisků na vydání. 

Čas pro hvězdy je spolu s časopisy Rytmus života a Pestrý svět zároveň součástí silné inzertní kombinace „Be Hvězdná party“ s celkovým zásahem začínajícím na 555 tisících čtenářů při jednom inzerátu v každém z titulů. 

Čas pro hvězdy pravidelně každý týden předkládá atraktivní mix informací ze světa showbyznysu, exkluzivní rozhovory, užitečné rady a zábavní a servisní témata. Články ze společnosti jsou stručné, přehledné a doplněné velkorysými fotografiemi. V sekci „Čas na zábavu“ čtenářky najdou módní a kosmetické tipy, rubriky zaměřené na zdraví, cestování a životní styl, nechybí ani luštění a dvoustrana tématických receptů. 

Zdroje: 

Media projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, Median – STEM/MARK, data za 2. pololetí 2020; kancelář ověřování nákladů tisku ABC ČR, 2. pololetí 2020

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,3 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,5 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,02 milionu čtenářů, což představuje 56,8 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,5 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.